Jump to content

De Playstation® Ruilmarkt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

3172009205721.jpg

Wat is de bedoeling?

Er zijn vaak mensen die mensen zoeken die een bepaald ding gekocht hebben in de Playstation Store. Natuurlijk is dit een groot forum, en een groot forum heeft (zeker een game forum) veel mensen met bepaalde gameconsoles. Nou, in dit topic gaan we de Playstation mensen eens even verwennen. In dit topic kunnen mensen uitbreidingen, games en andere dingen uit de Playstation Store uitwisselen, in ruil of gewoon als gift. Het is niet de bedoeling van dit topic om wachtwoorden van PSN accounts openbaar te maken (dat doen jullie maar fijn via PB), maar om mensen dichter bij elkaar te brengen dmv deze manier van ruilen.

Hoe werkt het?

>>> Door PatrickW: Uitleg verwijderd<<<

3172009205721.jpg

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

Dus als ik het begrijp is dit dingen uitwisselen die de ene gekocht heeft online, en dat geeft ie dan gratis aan een ander? Mooi initiatief, maar lijkt me ietwat illegaal. Als iedereen zo gaat dingen 'uitwisselen' over heel de wereld, verkoopt de PS-store nog maar één exemplaar van elk ding.

Correct me if I'm wrong. :)

Dus als ik het begrijp is dit dingen uitwisselen die de ene gekocht heeft online, en dat geeft ie dan gratis aan een ander? Mooi initiatief, maar lijkt me ietwat illegaal. Als iedereen zo gaat dingen 'uitwisselen' over heel de wereld, verkoopt de PS-store nog maar één exemplaar van elk ding.

Is niet illegaal geloof ik.

Ik zou graag het (de) volgende ding(en) uit de Playstation® Store willen hebben: Battlefield 1943 :eten: (Die werkt toch gewoon op een ander account?)

Ik bied zelf niets aan, ik weet niet hoe betrouwbaar diegene is. Zelf ben ik wel betrouwbaar hoor :engel:

Goed idee Wienish!

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Zou het illegaal zijn als er een maximum op zit van dat je op ik geloof 5 andere accounts mag, of 5 anderen op jouw account? Ik weet even niet zeker wat 't was, en dit is ook niet 100% bevestigd, maar ik heb wel eens zoiets gehoord.

Geplaatst:

Als je iets koopt via PSN, dan denk ik dat je akkoord gaat met het feit dat je het enkel voor jezelf koopt, en niet doorgeeft aan anderen voor niets. Naja, horen wat een moderator ervan vindt, maar mij lijkt het niet de bedoeling. :)

Geplaatst:

Zou het illegaal zijn als er een maximum op zit van dat je op ik geloof 5 andere accounts mag, of 5 anderen op jouw account? Ik weet even niet zeker wat 't was, en dit is ook niet 100% bevestigd, maar ik heb wel eens zoiets gehoord.

Ik geloof het aangeschafte op maximaal 5 verschillende PS3's.

Geplaatst:
Als je iets koopt via PSN, dan denk ik dat je akkoord gaat met het feit dat je het enkel voor jezelf koopt, en niet doorgeeft aan anderen voor niets. Naja, horen wat een moderator ervan vindt, maar mij lijkt het niet de bedoeling. :)

Zoals ik al zei, het lijkt me niet dat ze er een maximum boven de 0 personen op gooien als ze bekend zijn met 't probleem en het illegaal zou zijn.

Geplaatst:

Mooi idee.

Helaas heb ik het vertrouwen in mensen niet dat ik mijn psn account details weggeef. Er zitten toch waardevolle dingen op.

Geplaatst:

Maar Wienish.. zou jij mensen vertrouwen, zou jij ze jouw password geven zodat ze iets kunnen downloaden?

Geplaatst:
Maar Wienish.. zou jij mensen vertrouwen, zou jij ze jouw password geven zodat ze iets kunnen downloaden?

Ik zou de meesten wel erin vertrouwen, want als iemand mij ermee zou proberen te naaien zou ik 't heel duidelijk maken op dit forum. Of het een goede eigenschap of een slechte eigenschap is, ik ben er heel duidelijk in.

Geplaatst:

Tja, maar ik heb toch zeker voor meer dan 35 euro gekocht in de PSS, en ben rank 5, 40% op weg naar 6 ofzo (trophy's). Toch best naaiend als iemand dan je wachtwoord veranderd, en diegene bannen op dit forum helpt dan ook niet echt veel.

Geplaatst:
Tja, maar ik heb toch zeker voor meer dan 35 euro gekocht in de PSS, en ben rank 5, 40% op weg naar 6 ofzo (trophy's). Toch best naaiend als iemand dan je wachtwoord veranderd, en diegene bannen op dit forum helpt dan ook niet echt veel.

Daar denk ik dan ook liever niet over na ;) Zowiezo, PSS aankopen zijn over de hele PS3 geldig he, niet alleen dat account maar ook op andere accounts op die Playstation ;)

Ik vind dit een heel goed idee! :tu: Niks illegaals aan, Sony kan je moeilijk verbieden om met je account op een andere PS3 in te loggen. :7 En of jij dan inlogt op een andere PS3, óf iemand die jouw wachtwoord en e-mail gekregen heeft, tja dat maakt weinig uit hè. :D

EDIT: Maar stel ik download via het account van Keesje een bepaald spel... Kan ik dat dan wel op mijn eigen account spelen? :roll:

Bewerkt: door BaasB

Daar denk ik dan ook liever niet over na ;) Zowiezo, PSS aankopen zijn over de hele PS3 geldig he, niet alleen dat account maar ook op andere accounts op die Playstation ;)

Er moet wel een geldig account zijn op die Playstation. Als het wachtwoord is veranderd kun je volgens mij niet meer inloggen als het op automatisch inloggen staat ingesteld.

Wat nou als je een keer de PS3 formateert, of hij gaat kapot en je krijgt een nieuwe van Sony. Dan ben je alles kwijt. Ik ruil alleen met een familielid en een vriend van me want die vertrouw ik wel.

Bewerkt: door Reinier93

Er moet wel een geldig account zijn op die Playstation. Als het wachtwoord is veranderd kun je volgens mij niet meer inloggen als het op automatisch inloggen staat ingesteld.

Wat nou als je een keer de PS3 formateert, of hij gaat kapot en je krijgt een nieuwe van Sony. Dan ben je alles kwijt. Ik ruil alleen met een familielid en een vriend van me want die vertrouw ik wel.

Dat is dan jouw keuze.

Ik vind dit een heel goed idee! :tu: Niks illegaals aan, Sony kan je moeilijk verbieden om met je account op een andere PS3 in te loggen. :7 En of jij dan inlogt op een andere PS3, óf iemand die jouw wachtwoord en e-mail gekregen heeft, tja dat maakt weinig uit hè. :D

EDIT: Maar stel ik download via het account van Keesje een bepaald spel... Kan ik dat dan wel op mijn eigen account spelen? :roll:

Als het gedownload en indien nodig geïnstalleerd is wel. :)

Bewerkt: door Wienish
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...