Jump to content

De Playstation® Ruilmarkt

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag het (de) volgende ding(en) uit de Playstation® Store willen hebben: Alle drie de Killzone 2 DLC

Ik heb het (de) volgende ding(en) uit de Playstation® Store hiervoor te ruil beschikbaar: Battlefield 1943

Geplaatst: (bewerkt)
Tja, maar ik heb toch zeker voor meer dan 35 euro gekocht in de PSS, en ben rank 5, 40% op weg naar 6 ofzo (trophy's). Toch best naaiend als iemand dan je wachtwoord veranderd, en diegene bannen op dit forum helpt dan ook niet echt veel.

Daar denk ik dan ook liever niet over na ;) Zowiezo, PSS aankopen zijn over de hele PS3 geldig he, niet alleen dat account maar ook op andere accounts op die Playstation ;)

Er moet wel een geldig account zijn op die Playstation. Als het wachtwoord is veranderd kun je volgens mij niet meer inloggen als het op automatisch inloggen staat ingesteld.

Wat nou als je een keer de PS3 formateert, of hij gaat kapot en je krijgt een nieuwe van Sony. Dan ben je alles kwijt. Ik ruil alleen met een familielid en een vriend van me want die vertrouw ik wel.

Op jouw PSN account staat in je download geschiedenis alles wat je hebt gedownload (demo's + filmpjes + DLC's + volledige spellen), alle betaalde dingen die je hebt gekocht kan je gewoon, zo vaak je wilt, gratis opnieuw downloaden.

Rul, die BF1943 mag ik zeker niet zomaar hebben? :(

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst: (bewerkt)
Tja, maar ik heb toch zeker voor meer dan 35 euro gekocht in de PSS, en ben rank 5, 40% op weg naar 6 ofzo (trophy's). Toch best naaiend als iemand dan je wachtwoord veranderd, en diegene bannen op dit forum helpt dan ook niet echt veel.

Daar denk ik dan ook liever niet over na ;) Zowiezo, PSS aankopen zijn over de hele PS3 geldig he, niet alleen dat account maar ook op andere accounts op die Playstation ;)

Er moet wel een geldig account zijn op die Playstation. Als het wachtwoord is veranderd kun je volgens mij niet meer inloggen als het op automatisch inloggen staat ingesteld.

Wat nou als je een keer de PS3 formateert, of hij gaat kapot en je krijgt een nieuwe van Sony. Dan ben je alles kwijt. Ik ruil alleen met een familielid en een vriend van me want die vertrouw ik wel.

Op jouw PSN account staat in je download geschiedenis alles wat je hebt gedownload (demo's + filmpjes + DLC's + volledige spellen), alle betaalde dingen die je hebt gekocht kan je gewoon, zo vaak je wilt, gratis opnieuw downloaden.

Rul, die BF1943 mag ik zeker niet zomaar hebben? :(

Wat denk jezelf, die game heeft me 13 pingels gekost. Dat ga ik niet zo weg geven, ik heb erbij gezet wat ik wil hebben en heb je de DLC van KZ2 niet zeg dan wat anders wat je eventueel wil ruilen. :) Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

even kijken ik zou wel battlefield 1943 willen hebben. in ruil daarvoor zou ik wel mijn cod 4 modern warfare map-pack willen ruilen. weinig kans aangezien iedereen al die map pack heeft. denk ik tenminste. :7

Geplaatst:

Ik zou graag het (de) volgende ding(en) uit de Playstation® Store willen hebben: Maakt niet uit :7

Ik kan zelf jammergenoeg niks bieden,

Ik heb namelijk geen creditcard :N

Geplaatst:
Ik zou graag het (de) volgende ding(en) uit de Playstation® Store willen hebben: Maakt niet uit :7

Je mag me gratis demo's hebben stomme profiteur. :ch:

Geplaatst:

Haha beetje chillen jij, niet voor alles wat je geeft in het leven moet je ook wat terugkrijgen. Maar ik heb helaas niks voor de heer j0uk3 want ik heb ook geen creditcard. ^_^

Geplaatst:

Ooh nou sorry hoor meneer Zuurpruim.

Maar heb je er geen begrip voor dat ik/mijn ouders geen CC hebben?

Als er prepaid kaarten zijn kan jij het wel vergeten om iets van mij te krijgen!

Geplaatst:

Ooh nou sorry hoor meneer Zuurpruim.

Maar heb je er geen begrip voor dat ik/mijn ouders geen CC hebben?

Als er prepaid kaarten zijn kan jij het wel vergeten om iets van mij te krijgen!

Mijn ouders hebben ook geen CC, dus ik koop gewoon Amerikaanse prepaid kaarten wat iedereen gewoon kan doen.

Geplaatst:

Nou, ik zal 't dan maar aanpassen ivm klachten:

Graag geen posts meer over mensen die niks te bieden hebben maar wel wat willen. Zowizo denk ik dat 't nog 2 maanden gaat duren voordat dit topic kan knallen, aangezien dan de prepaid kaarten in de winkels liggen.

Geplaatst:

ik heb battlefield 1943, en wil die best wel ruilen, als iemand anders iets leuks ter beschikking heeft. :engel:

Geplaatst:

De activiteiten beschreven zijn zoals te verwachten niet in overeenstemming met de gebruikersovereenkomst op playstation@network.

7. ALGEMENE LICENTIE

Alle content en software die via PSN ter beschikking wordt gesteld, wordt op niet-exclusieve basis en uitsluitend voor uw persoonlijke, niet-commerciële gebruik [...] in licentie gegeven en dit uitsluitend in overeenstemming met de onderhavige voorwaarden en eventuele relevante aanvullende voorwaarden. Alle intellectuele eigendomsrechten op de content en de software die ter beschikking zijn gesteld door of op PSN (gezamenlijk aangeduid als de 'eigendommen') zijn van ons en/of onze licentiegevers. Alle gebruik van of toegang tot dergelijke eigendommen is onderworpen aan de onderhavige voorwaarden, eventuele relevante aanvullende voorwaarden en alle toepasselijke wetten.

U mag niet:

1. enig onderdeel van de eigendommen verkopen, overdragen, verhuren, in sublicentie geven, modificeren, aanpassen, vertalen, nabouwen, decompileren of demonteren (tenzij dit op grond van de wet is toegestaan); of
  2. enige afgeleide werken creëren, proberen uit de objectcode de broncode af te leiden of content of software downloaden voor enig ander doel dan gameplay of een ander door ons goedgekeurd gebruik; of
  3. de eigendommen kopiëren of voor openbare voorstellingen gebruiken, behoudens wanneer dit door ons uitdrukkelijk is toegestaan.

Het gaat dus om op illegale manier verspreiden van software, wat hier op het forum niet is toegestaan.

Vandaar: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...