Jump to content

meeting filmen


jordib12

Recommended Posts

ik wil graag mijn zomer toernooi filmen morgen (deelnemen kan nog 19 uur ) zie trefpunt zomertoernooi

maar hoe doe ik dat best

PS3 aansluiten op een DVD-recorder (als je die hebt) in plaats van rechtstreeks op de TV. Ik heb die witte + rode (audio) en gele fiche (video) aangesloten op de AV-ingang van de DVD-recorder en de video out en audio out van de DVD-recorder verder aangesloten op de TV.

Het signaal gaat dan via de DVD-recorder naar de TV zodat je alles kunt opnemen.

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag mijn zomer toernooi filmen morgen (deelnemen kan nog 19 uur ) zie trefpunt zomertoernooi

maar hoe doe ik dat best

PS3 aansluiten op een DVD-recorder (als je die hebt) in plaats van rechtstreeks op de TV. Ik heb die witte + rode (audio) en gele fiche (video) aangesloten op de AV-ingang van de DVD-recorder en de video out en audio out van de DVD-recorder verder aangesloten op de TV.

Het signaal gaat dan via de DVD-recorder naar de TV zodat je alles kunt opnemen.

Met welke kabels sluit je dat aan? Ik heb een DVD recorder en als ik weet hoe dat moet wil ik ook wel filmen! :Y En als je gefilmd hebt, waar worden die filmpjes opgeslagen en wanner begint het met opnemen?

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de kabels in de dvd recorder gestopt, maar ik zie nergens het beginscherm van de PlayStation 3! Ook niet op de recorder zelf!!! :N Ik snap het echt niet... Kabels van PS3 erin, en dan?

EDIT: Het is me GELUKT!!! Ik film vanavond wel... Ik zet het op een dvd en als iemand zo'n dvd wil moet je even een PB sturen met je adres en PSN naam! Hartelijk dank voor medewerking aan suggereren voor een DVD!

Namens Tom de Beer, eventuele cameraman en in ieder geval lid op meeting! En nog iets: tot vanavond iedereen die meedoet aan die meeting!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...