Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Vandaag een logeerpartijtje bij Nikita, we vonden er niets beter op dan op te blijven en Photoshop opstarten. Ik heb de hele signature gemaakt, het water bewerkt enzovoort. De stock van de vrouw en het water heeft Nikita voor me opgezocht. Ik heb de hele signature gemaakt en Nikita heeft de tekst geplaatst en bewerkt. Ook de titel heeft hij uitgevonden. Puur teamwerk dus.

Vind ik persoonlijk één van mijn betere werken. Ik vind hem mooi om naar te kijken :D.

DeepBlueSea.jpg

Hopelijk zijn de reacties lovend.

Geplaatst: (bewerkt)
Heey,

Vandaag een logeerpartijtje bij Nikita, we vonden er niets beter op dan op te blijven en Photoshop opstarten. Ik heb de hele signature gemaakt, het water bewerkt enzovoort. De stock van de vrouw en het water heeft Nikita voor me opgezocht. Ik heb de hele signature gemaakt en Nikita heeft de tekst geplaatst en bewerkt. Ook de titel heeft hij uitgevonden. Puur teamwerk dus.

Vind ik persoonlijk één van mijn betere werken. Ik vind hem mooi om naar te kijken :D.

DeepBlueSea.jpg

Hopelijk zijn de reacties lovend.

Waauw Miek, dit is echt super mooi je ziet het plaatje echt naar voren komen heb niet veel verstand van photoshop maar in ieder geval echt nice :D

Misschien niet zo heel veel nut aan mij reactie, maar in ieder geval knap werk jullie twee :D

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 3,3

• Plaatsing: 4
  • Face: 4
  • Kleur: 2

RENDER.png Render: 8,6

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 9

• Stijl: 9
  • Dikte: 9

COLOR.png Kleur: 7,5

• Stijl: 8
  • Verdeling: 7

BACKGRND.png Achtergrond: 6

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

Mooie signature, ik heb alleen een paar opmerkingen.

Ten eerste vind ik de signature wat leegjes aan de rechterkant, en ten tweede vind ik de tekst niet mooi. Ze zijn niet goed ingeblend en de verhoudingen ervan kloppen niet.

Verder vind ik de effecten van render supermooi gelukt en de border past er ook goed bij.

KUTGW! :tu:

TOTAAL: 7,5

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Ik vind hem zeker niet mis.

En zoals flitskikker al zei, aan de rechterkant is het idd wat leegjes, maar voor de rest heel goed gedaan. :Y

Geplaatst:

Bedankt Fuffie voor de complimenten! Flitskikker, erg bedankt voor de uitgebreide rate! :tu: En Sniper44 en DJCas, ook bedankt! :)

Ik heb een nieuwe versie gemaakt, waarin de rechterkant wat minder leegjes is. Kunnen jullie even het werkje opnieuw raten, als dat mogelijk is? Jammer genoeg heb ik niet meer de PSD waarin er geen tekst staat in de signature, dus zal ik de tekst zo moeten laten...

DeepBlueSea2.jpg

En voor de ongelovigen onder ons...

Water_Goddess_by_Sugargrl14.jpg

Geplaatst:

Je hebt het goed in elkaar gezet zodat je niet dat knip en plak werk kan zien. De kleuren passen ook goed bij elkaar en het heeft iets misterieus. Ik geef het ene 7.5

Geplaatst:

Mooie, mysterieuze signature. Het heeft zeker een mooie sfeer rondom zich, waar het meestal om gaat bij signatures. :Y Wat ik alleen zou doen, is meer op de ogen focussen, simpelweg door deze wat groter te maken en de neus eraf te laten. Goed dat je er de stock bij hebt gezet, nu ziet men beter hoe mooi je het hebt uitgewerkt. De effecten hebben een positief effect (logisch :puh:) op de stock, terwijl dat niet bij iedereen goed lukt. Een ietwat sierlijker font mag wel, maar voor de rest toppie.

9/10. :)

Geplaatst:

Was deep blue sea niet zn film waar allemaal mensen opgegeten werden door haaien en dat 1 zn kerel en zn neger overleefden XD?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...