imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Ik heb ff een vraagje.. waarme maak je zon signature (zon plaatje onderaan je textje). ja ik heb de zoekknop gebruikt maar ik kon er geen topic over vinden, tenzij k niet goed heb gezocht :blink: als er al wel een topic is sluit deze dan maar Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Waarom post je het in het SA gedeelte? :blink: Kun je wel lezen? Dit moet in het Sound en Art gedeelte beter kijken, wat denk je dat dit met SA te meken heeft? Reageren
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Waarom post je het in het SA gedeelte? :blink: Kun je wel lezen?Dit moet in het Sound en Art gedeelte beter kijken, wat denk je dat dit met SA te meken heeft? woops srry ik was toevallig in dit gedeelte... d8 er verder niet bij na... verplaatsen maar Reageren
Timos Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 Adobe Photoshop Download een Trial en probeer wat uit Reageren
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) Kijk hier kan ik wat mee weet je dan misschien ergens nog goeie tutorials (om m te kunne laten bewegen) dat zou wel helemaal toppie zijn Bewerkt: 1 juni 2005 door HuBBie Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) Met veel programma's: Adobe Photoshop (verschillende versies) Paint Shop Pro etc. Meeste mensen gebruiken Photoshop, is ook één van de beste qua ''graphics maker''. Pixel2life Shootnshop Deviantart Bewerkt: 1 juni 2005 door Badman Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 weet je dan misschien ergens nog goeie tutorials (om m te kunne laten bewegen) dat zou wel helemaal toppie zijn Good-Tutorials.com Deze site is voor de Engelse Photoshop versie en alle tuts worden exact beschreven. Om te kunnen laten bewegen ben je ImageReady nodig, of een ander programma, maar ik heb zelf uitgezocht hoe ik wat moest laten bewegen. Daar heb ik dus geen tuts van. Reageren
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 :huh: niet te snel antwoorden man :lol: kijk ik een paar minuten later staan er al gelijk replys bedankt Reageren
Sasuke Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 En voor wat vragen kun je altijd terecht bij Photoshop Q&A Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 :huh: niet te snel antwoorden man :lol: kijk ik een paar minuten later staan er al gelijk replys bedankt Mensen willen je zo gauw mogelijk helpen. Daar is dit forum voor, hea! Reageren
Ironfist Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Kijk hier kan ik wat mee weet je dan misschien ergens nog goeie tutorials (om m te kunne laten bewegen) dat zou wel helemaal toppie zijn om een simpele sig te maken die beweegt moet je naar het cr@zy @nim@tions topic gaan veel animaties en ook een tutorial voor een aantal programma's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.