Jump to content

mordern warfare 4?

Recommended Posts

Geplaatst:

euhm ff tussen door

Modern Warfare 2? Da’s zoooo 2009. De Nachtwacht werpt een blik op de toekomst en kijkt alvast naar Modern Warfare 4! Verder vandaag nieuws over de onvermijdelijke Punch-Out!! sequel, een dramatische nieuwe start voor Halo Wars, genadeloze slachtpartijen in Aliens vs. Predator en de epische avonturen van Mickey Mouse in Steampunkland. O ja, en een verlopen blauwe egel die voor de zoveelste keer beterschap belooft.

Infinity Ward bedreigd om Modern Warfare 4

Terwijl de rest van de wereld vol spanning wacht op de release van Modern Warfare 2, kijken de leden van Ziip Gaming Community liever naar de toekomst. Naar 2013 om precies te zijn, het jaar waarin Modern Warfare 4 in de winkels zou moeten liggen. De community heeft de domeinnaam modernwarfare4.com alvast laten registreren met als doel om ontwikkelaar Infinity Ward over een paar jaar keihard te chanteren. Op de site is namelijk het volgende te lezen:

“If you are reading this, you may well be the web administrator for Infinity Ward. If you are, there is a chance that you may well require this domain. Don't worry, you can have it - in exchange for a little 'good will gesture' for the little gaming community that owns this domain and has been playing your games for years. What we'd like is a copy of the game that this domain would be used for, - one copy for each and every member of our gaming community”

Kijk, da’s nog eens een slimme manier om gratis games te scoren! Dat wil zeggen, zolang Activision geen leger bloeddorstige advocaten op de community los laat. Nu maar hopen voor die gasten dat Infinity Ward tegen die tijd niet al is begonnen aan Future Warfare…

bron:klik

is dit echt of nep??

gr stefan :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

wat een stelletje losers, denken echt dat IW zich laat daaraan laat storen.

maar ik heb even op de site gekeken en ik denk dat het een grap is.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:
Da's dus hartstikke nep. Op de site staan nu dingen over clowns :puh:

de pu en IW naaien dus met dit nieuws?? -.-

Geplaatst: (bewerkt)

Dan slaan ze toch gewoon deeltje IV over en gaan naar MW3-wraak van sinterklaas

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:

viel mij ook op

Geplaatst:

viel mij ook op

Die naam is al bezet kijk maar.

lol dus er komt zeker deel 3 aan?? :puh:

Geplaatst:

viel mij ook op

Ik denk dat je dat niet moet gaan afleiden uit een domein naam.

Ik denk dat ze die naam voor de zeker heid hebben genomen voor als ze nog iets nieuws willen dat ze dan wel een domeinnaam voor een site krijgen.

Geplaatst:

viel mij ook op

Ik denk dat je dat niet moet gaan afleiden uit een domein naam.

Ik denk dat ze die naam voor de zeker heid hebben genomen voor als ze nog iets nieuws willen dat ze dan wel een domeinnaam voor een site krijgen.

hmmm weet iemand dan zeker dat de site mordernwarfare2.com ook al een hele tijd bezet was?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...