Remi-X Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Volgens mij was Beagle wel duidelijk? Nee, auto's spawnen heeft namelijk niks te maken met objecten. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 The new ultimate map editor Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 komt er ook nog een 4? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Versie 4 komt er zeker, maar als ik wat meer feedback zou krijgen + dingen die misschien leuk zijn om er bij te doen zou 't misschien wat sneller gaan.. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ziet er goed uit, kun je bijvoorbeeld ook zelf het id van het object ingeven? Als je bijvoorbeeld, een custom object hebt dat je wilt mappen. Ook een optie om het object beweegbaar te maken overwegen? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Nee, het zelf invoeren van een ID is tot nu toe niet mogelijk (en zal ook niet komen aangezien de moeilijkheidsgraad ervan). Als je graag custom models erin wilt mappen, kan je mij wel even PB'en, dan kan ik er een 'plugin' van maken die er dan bij staat. Objecten die echte objecten zijn, dus ook beweegbaar, kunnen standaard al bewegen maar ik zal daar een optie voor maken Reageren
Amigo48 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Bedankt, je idee is toegevoegd Bezig met de nieuwste functie: Attach2car. [/font] Nog niet helemaal af Haha dat ken ik uit DKR Jockie [vriend van mij] maakt altijd een l33t bus als ik er ben Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb de eerste gedownload en geinstaleerd.. Maar als ik op F7 klik, in het spel, gebeurt er niks ... hoe kan dat? ik doe vast iets verkeerd, want ik snap er eigenlijk helemaal niks van.. maar dit bleek simpel te zijn.. dus ik wou het proberen.. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Weet je zeker dat je 0.3 downloadde? Als je niet zeker weet, download deze. Heb je CLEO3 juist geïnstalleerd? Houd F7 overigens even ingedrukt, soms duurt 't wat langer. Als het nog niet werkt, probeer een savegame te laden en weer ergens op te slaan. Dan die te laden, en dan te proberen. Heb je ook de CLEO3 GXTHook.cleo plugin gedownload & juist geïnstalleerd? Alles staat in de readme Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hey, bedankt, nu werkt ie Als ik F7 druk doet ie het ik zoek dus uit wat ik wil plaatsen... maar als het geplaatst is... dan kan je er gewoon door heen lopen.. Het is er wel.. maar je loopt/rijdt er gewoon door heen hoe komt dit? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Dat kan aan twee dingen liggen: Sommige objecten hebben geen collisie. Hier kan je niks aan doen (behalve 't model aan gaan passen). Je hebt de optie Collisie detectie op uit staan. Druk op C om collisie detectie aan te zetten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Leuke mod, Beagle! Misschien overwegen om toe te voegen: Invoervakje voor Objectnummer Lijst met objecten (Nummer = Object, bijvoorbeeld 1000 = RAMP) Je rommelconfiguratie opslaan en laden KUTGW! Mvg, Flitskikker Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 hee, Hij doet het nu Misschien kun je aanpassen dat je iets sneller de dingen kan draaien, en bewegen, want dat gaat best sloom. Maar het is een super handige mod Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Jamme rdat m,n sa crasht als ik cleo heb geinstaleert:( anders had ik hem wel gedownload Reageren
oshard Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Kan je eingelijk een voorwerpen plaatsen? Of ook dingen gebruiken zoals: automaat, zo'n save point, en bijv. een hek: dat je naar dat hek toeloopt en dan open gaat? Maar het is wel een coole mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.