Silver-Blade Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Zo, das weer een tijdje geleden Mijn nieuwste creatie: Commentz plz Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Je zou je Gibson maar zo in rook zien opgaan... Ik vind het er leuk en realistisch uit zien, het is echt rook. Knap en leuk gedaan dus. Hoe heb je de rook gemaakt? Uit een bestaande afbeelding of echt zelf geknutseld? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Je zou je Gibson maar zo in rook zien opgaan... Ik vind het er leuk en realistisch uit zien, het is echt rook. Knap en leuk gedaan dus. Hoe heb je de rook gemaakt? Uit een bestaande afbeelding of echt zelf geknutseld? Ik vind het er ook nogal triest uit zien Gelukkig is het de mijne niet Ik heb de rook gedeeltelijk uit een bestaand plaatje, zelf aan gerommeld tot ie er realistisch uit zag Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Heel mooi gemaakt . Heel erg realistisch. Maar waar is die sg nou Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Hier is tie Ik vind deze wat minder gelukt qua realisme... maar toch, speciaal voor Hugotje Bewerkt: 1 augustus 2009 door Bellic Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hier is tie foto Ik vind deze wat minder gelukt qua realisme... maar toch, speciaal voor Hugotje Ik vind deze toch al beter gelukt dan de 1e foto. Blijf oefenen en ik weet zeker dat je iets te gek kunt maken. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Leuk gemaakt en ook zeer realistisch Reageren
djcas Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 ze zijn allebei geweldig goed en realistisch Reageren
Ophion Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ziet er te gek uit! Alleen ik zou bij die rode gitaar ook in het midden wat 'verbranding' effecten er bij doen want nu lijkt het alsof het midden geen last heeft van de hitte aan de rechter kant Ga zo door! Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) @SNIPER44: Het 2e plaatje is ouder Ik vind de eerste er toch een stuk realistischer uitzien @Ophion: Hij verbrandt ook niet, hij lost gewoon op in rook En tnx voor de reacties! Bewerkt: 3 augustus 2009 door Bellic Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 @SNIPER44: Het 2e plaatje is ouder Ik vind de eerste er toch een stuk realistischer uitzien ow, ok Maar ik vind de 2e beter doordat het in kleur is. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 @SNIPER44: Het 2e plaatje is ouder Ik vind de eerste er toch een stuk realistischer uitzien ow, ok Maar ik vind de 2e beter doordat het in kleur is. De 1e is ook in kleur Alleen de gitaar is wit Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 @SNIPER44: Het 2e plaatje is ouder Ik vind de eerste er toch een stuk realistischer uitzien ow, ok Maar ik vind de 2e beter doordat het in kleur is. De 1e is ook in kleur Alleen de gitaar is wit ja ik bedoelde de vlammen die zijn niet in kleur Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ja ik bedoelde de vlammen die zijn niet in kleur Maar er zijn helemaal geen vlammen.... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ja ik bedoelde de vlammen die zijn niet in kleur Maar er zijn helemaal geen vlammen.... ow mijn foutje, rook sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.