ikt Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Hoihoihoi GTA VC lag vandaag in de kortingsbak, dus ik heb hem even gehaald Geïnstalleerd, gespeeld op standaard settings, alles geweldig! Zelfs ENB Series werkt goed op VC. Maar nadat ik eenmaal hogere settings heb geprobeerd (alles max) komt het spel niet verder dan Saint Marks Bistro, 19xx. Mijn computer kan volgens mij VC aan. Settings veranderd: Draw Distance op max Framelimit uit ondertitels aan Resolutie naar 1280*1024*32 Wat niet werkt: Compatibility mode Een crack Mod (ENB) weg Spel herinstalleren. Resolutie naar 1280*1024*16 Wat ik niet ga doen: Format + OS reinstall/dualboot Andere computer (XP) (daar werkt wel alles goed, maar er was een reden waarom ik een eigen computer heb aangeschaft.) Bewerkt: 1 augustus 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Wat zijn je systeem specificaties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Wat zijn je systeem specificaties? Hoog genoeg Core 2 Quad Q8300 4GB DDR2 RAM ATI Radeon HD4830 Vertrouw me, het spel zal niet mogen crashen bij slechte systeemeisen, een computer met een Pentium 3 (Celeron), 256MB RAM (niet eens SDRAM) en een geïntegreerde Intel vga (intel had toen geen idee van vga's) kan zelfs Vice City spelen op de hoogste settings, met een teleurstellende FPS, maar alles werkt wél. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Probeer de patch eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Probeer de patch eens. Werkt niet. Ik kan wel de laagste resolutie settings op 32 bit spelen. Alles hoog, resolutie op 32 bit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Compabiliteits modus op Windows XP staan? Nvm, weer niet goed genoeg gelezen. Bewerkt: 1 augustus 2009 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Hmm, alles werkt fijn, ik zie de randjes nu minder door ENB series, maar nog steeds zou een hogere resolutie zeer handig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartgielen Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb ook Windows 7, en Vice City draait hier perfect, alles op max. Mijn systeempje: NVIDIA GeForce 8600GT 256MB Duo 2x2.00Ghz 2GB RAM Windows 7 build 7100 Met San Andreas ervaar ik soms nog wel eens problemen, maar III en Vice City draaien echt helemaal perfect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.