d0m1n4t0r Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 En dan heb ik nog medelijden met de mensen die hem met Pathe Imax zijn gaan kijken IMAX is met beter geluid trillingen bij actie en groter scherm voor een paar eurotjes extra. Wie the fuck wilt er nou stelletjes kussende ezels zien met beter geluid trillende stoelen op een groter beeld ? Er was geen eens actie , al die mensen die uit die IMAX zaal naar buiten kwam keken zielig naar de grond Reageren
haai Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Die ontzichtsbaarheidkleed was er wel hoor, Harry deed hem aan in de trein om Draco af te luisteren....[/font] Jij hebt niet echt opgelet dan Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Hoezo ? Die kleed was er echt wel hoor Reageren
haai Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Hoezo ? Die kleed was er echt wel hoor Nee, Harry gebruikte geen ontzichtbaarheidsmantel maar iets dat hij van Fred & George had gekocht voor onzichtbaarheid. Jullie letten ook wel goed op zeg Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Jah ik viel zowat in slaap , maar volgens mij was het toch echt een kleedje hoor. Het was geen drankje ofzo waardoor je onzichtbaar werd omdat Draco het weer rustig over hem heen legde nadat hij hem had verlamd. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb hem vandaag gezien, ik vond hem wel leuk, maar met het boek moet je het idd niet vergelijken. Ik kan me namelijk niet herinneren dat Het Nest in de fik vloog.[/font] Idd, het boek is toch een stuk leuker en spannender. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb in mijn leven maar 2 boeken gelezen en dat zijn HP 5 en 6 Rest allemaal gedaan met samenvattingen , maar Harry Potter moet je gewoon gelezen hebben. Reageren
haai Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Jah ik viel zowat in slaap , maar volgens mij was het toch echt een kleedje hoor. Het was geen drankje ofzo waardoor je onzichtbaar werd omdat Draco het weer rustig over hem heen legde nadat hij hem had verlamd. Heb het even nagekeken en dit is wat HP vast had vlak voor hij onzichtbaar werd, hetgeen wat hij gekocht had in Fred & George's winkel; Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Raar, in het boek gebruikt hij gewoon zijn mantel en volgens mij in de film ook. Waarschijnlijk doel jij op die 'mist' die kwam in de trein. Dat kwam inderdaad door het spul dat hij gekregen had bij Fred en George. Bewerkt: 3 augustus 2009 door CrackerzElite Reageren
haai Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Raar, in het boek gebruikt hij gewoon zijn mantel en volgens mij in de film ook. Waarschijnlijk doel jij op die 'mist' doe kwam in de trein. Dat kwam inderdaad door het spul dat hij gekocht had bij Fred en George. Je hebt gelijk idd! Dat had ik niet door. Vaag. Nu ben ik degene die niet aan het opletten was Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Raar, in het boek gebruikt hij gewoon zijn mantel en volgens mij in de film ook. Waarschijnlijk doel jij op die 'mist' doe kwam in de trein. Dat kwam inderdaad door het spul dat hij gekocht had bij Fred en George. Je hebt gelijk idd! Dat had ik niet door. Vaag. Nu ben ik degene die niet aan het opletten was Haha, geeft niet hoor Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 I was right , all the time... I Knew I Couldn't Be Wrong ! Reageren
thomas1010 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb hem vandaag gezien, ik vond hem wel leuk, maar met het boek moet je het idd niet vergelijken. Ik kan me namelijk niet herinneren dat Het Nest in de fik vloog.[/font] Dat was ook niet in de boek zij hebben die scene zelf verzonnen[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.