Jump to content

GTA IV Auto's gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyhey, ik wil weer eens werken aan een nieuw Paintwerkstukje :)

Ik zou hiervoor graag zoveel mogelijk foto's willen hebben van auto's uit GTA IV die een beetje schuin in beeld staan, zodat je de voorkant en de zijkant ziet, maar de zijkant net wat minder.. Ook zou 't fijn zijn als op deze foto's de wielen naar buiten gedraaid staan, zoals deze:

general_lee_dukes_of_hazzard.jpg

Alleen dan íets rechter als het zou kunnen, en dan natuurlijk met GTA IV voertuigen, zou het heel fijn zijn!

Ik zou 't zelf graag willen doen, maar een webcam om de foto's te maken geeft geen goeie kwaliteit he.. :(

Ik hoef natuurlijk niet alle auto's, maar een paar zou fijn zijn. 't Liefst natuurlijk zoveel mogelijk, zodat ik een beetje keuze heb en kan kijken wat nou gaaf staat en wat niet..

Geplaatst: (bewerkt)
Doe het zelf met Fraps :) Gewoon Fraps installeren en screens nemen met F10. Dan kun je zelf de goede hoeken vinden :D

http://www.fraps.com/download.php

En hoe wil ik daarmee goede kwaliteit foto's krijgen met mijn webcam, maar dan foto's van de televisie? Ik denk niet dat dat Fraps veel gaat doen aan de kwaliteit?

Voor de duidelijkheid: Ik heb geen GTA IV op de PC ;)

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Excuses voor dubbelpost. Maar ik weet ook al welke auto's ik graag zou willen hebben. Het gaat om een Sultan ('t liefst wit/beige) en een Dukes, het liefst oranje. En om duidelijk te zijn, als het kan liefst de foto op de hoogte dat ik dit effect kan creëren. Dus een klein beetje van de zijkant te zien, van de motorkap niet al te veel en van 't dak niks..

62921-large.jpg

Als iemand dit voor mij zou willen doen zou ik het heel erg fijn vinden :)

Geplaatst:

Ik ben ermee bezig. ;)

Tegen vanavond zal ik de screens in dit topic posten. ;)

Geplaatst:

Zal ik anders nog een paar screentjes maken op PC? :puh: De kwaliteit van bovenstaande screens is nogal laag en de verhoudingen kloppen ook niet helemaal zie ik. Waarschijnlijk omdat de foto vanuit een schuine kijkhoek genomen is, of de TV staat niet helemaal goed ingesteld ;) No offense :$

Daar zijn ze dan :D Wel jammer dat AA niet mogelijk is, maar als je ze verkleint is het geen probleem. Het lijkt me niet dat je ze zo groot laat :puh:

2zod5du.png

juj0p4.png

Succes ermee! :Y

Bewerkt: door Bellic

Holy crap!![/font] :O

Topkwaliteit gewoon.. Jezus!

Ik denk dat ik toch ga voor Bellic zen karretjes :D

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Sorry sven :$

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:
Zal ik anders nog een paar screentjes maken op PC? :puh: De kwaliteit van bovenstaande screens is nogal laag en de verhoudingen kloppen ook niet helemaal zie ik. Waarschijnlijk omdat de foto vanuit een schuine kijkhoek genomen is, of de TV staat niet helemaal goed ingesteld ;) No offense :$

Hij is ook uitgerokken. ;)

Je moet hem op dit formaat bekijken:

car1o.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...