stibie Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 ik moet nog 2 snapshots doen maar ik vind ze niet! op de kaart van wikigta zijn het nmr.33 en nmr. 15 help mij ! Reageren
Velaro Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Hey stibie! Heb je ook al bij de screenshots gekeken op WikiGTA? Dan zou het toch niet zo moeilijk meer zijn om ze te vinden. Hier vind je een uitgebreide beschrijving en screenshot van snapshot 33 en hier van snapshot 15. Veel succes! Reageren
stibie Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik vind ze echt niet bij snapshot 33 keek boven dat winkelcentrum maar het is er niet snapshot 15 heb ik gevonden XD Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Doe het anders 's nachts rond 4 uur, dan lichten de SnapShots op en zou het makkelijker moeten zijn . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Snapshots 32 en 33 worden nog al eens met elkaar verwisseld. Zeker als je de één wilt maken vanaf de snelweg en daardoor onbedoeld de ander aan het maken bent. Controleer dus even beide locaties; zowel die van 32 als 33. [meer info] Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Als je nummer 32 maar niet kan vinden, dan moet je heel ver inzoomen en dan echt van bijna elke vierkante centimeter net boven de 2e toren van rechts (vanaf de snelweg gezien) fotograferen. Ik kon #32 ook niet zien, een ander lid ook niet, maar via die manier heb ik hem toch gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.