Flippogek Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Bij 1 van de laatste missies van GTA SA moet je weer Gang territorium veroveren. Inmiddels heb ik alle missies gedaan & vervolgens al het land veroverd. Maar wanneer gaan al die kleurtjes weer weg? Want dit maakt het beetje onoverzichtelijk. Dankjewel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 De kleurtjes kan je aan of uit zetten in je 'MAP' in het pauzemenu . Reageren
Flippogek Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ahja dankje! En als je gebied door 2 gangs bezet is? Dus joune & die gele. Kun je um dn nog veroveren? Want ik heb een paar stukjes die niet helemaal goed groen zijn, maar ik heb ze volgens mij wel veroverd. maarja, zal wel. maar lopen er dan nog groepjes van de vijandelijke gang erin rond? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Dan zijn ze gedeeltelijk van jou, dus zal de kleur groen-geel zijn(niet duidelijk), ik kan je ook niet met zekerheid zeggen of je het kan veroveren, misschien wel als het veroverd word of aangevallen door een andere gang . Reageren
Flippogek Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Oke, want ik vind dat beetje vaag die kleurtjes. Maarja. Zal wel geod zyn. Heb dr nu geen last meer van met die kleurjtes ;-D Dankjewel iniedergeval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.