Jump to content

eerste signature

Recommended Posts

Geplaatst:

halo mede gtaforum mensjes =D

dit is mijn eerste sig en ik wou even kijken hoe jullie hem vinden (A)

axi4qp.jpg

greets pietmachine

Geplaatst:

Ik kan wel zien at het je eerste sig is 0_0 Ik vind hem wel mooi hoor voor een eerste sig :Y

Maar ik vind hem wat kaal, doe er iets meer mee :)

Geplaatst:

Leuk hoor! Ik mis inderdaad de opvulling. Verder vind ik dat de tekst helemaal niet bij de rest van de sig past.

Ook zou een rand wel mooi zijn. Nu ziet dat er namelijk niet zo mooi uit.

hugotje112

Geplaatst:

De sig is in twee kleuren, dus dan sta je bij mij al met 1-0 voor.

En voor de rest vind ik het ook mooi, sowieso zijn de kleuren sfeervol, de vormen zijn dynamisch en het font past bij de rest. Ook is de afbeelding in evenwicht (bij Mondriaan wordt altijd gezegd dat al zijn werken maar wat vakjes zijn, maar elk vakje is goed geplaatst om een evenwichtig geheel te maken, dat krijg je niet zomaar).

Voor de rest is de afbeelding wel heel minimaal, maar voor een een sig (en zeker voor een eerste sig) is dit gewoon prima

8 / 10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit een van de betere "eerste sig" sigs die ik heb gezien.

Ik weet niet of het per ongeluk is gebeurt maar alles valt goed samen. En als het niet per ongeluk is gebeurt , dan heb je zeker talent.

Sterker nog ik zou niet zeggen dat dit je eerste creatie is.

Het enige dat het verraadt is de font/text & dat hij border-loos is (wat op dit forum toch niet zo mooi is vind ik).

Dus als ik jou wat mag aanraden dan is het enkele tuts te zoeken over Font/Text effecten & hoe je een border moet maken.

Nogmaals ik vind dit een schoolvoorbeeld hoe je als beginner toch een mooie sig kan maken ondanks je de technieken nog niet beschikt voor bepaalde effecten. Roeien met de riemen die je hebt dus.

Ik ben benieuwd naar je volgende werk en hoop dat je snel meer technieken leert.

ik geef hem een 7/10 maar dan rate ik hem als ik elk ander persoon zou raten ;)

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

MWahh niet veel aan :D Geintje

Hij is zeker goed voor je eerste sig. Dat is alleen te zien aan de plaats waar je je tekst plaatst, is een beetje te veel in de hoek maar als ik dat ff over het hoofd zie ziet het er fantastische uit. Ik had het zeker niet gekund , ik zie dat het je eigen stijl is. Beginners proberen vaak zo'n standaard sig te maken (Mislukte Brush + Render). Jij hebt het voor elkaar gekregen om heel goed je brush te gebruiken en verder ook niks.

Heel goed gedaan 8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...