claud Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Hallo leden ik heb een paar weken geleden dit liedje geremixed naar een chipmunk remix. Mijn vraag wat vinden jullie ervan?
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Het gewone nummer is al vreselijk, en deze versie is nog erger
ThunderDuck Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Claud, geweldig! De harmonie van de chipmunks en die achtergrondmuziek is gewoon fenomenaal. Ik heb nog nooit zo'n geweldig lied gehoord! Een carriere als DJ zit er voor jou dik in.
flippie13 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik begin de laatste tijd echt een hekel te krijgen aan al die gechipmunkte versies van liedjes, het stelt niets voor om ze te maken (Pitch naar 300 zetten o.i.d) en vervolgens klinkt alles bagger. Je hebt dan nog ook van die mensen die een chipmunk versie maken, en zichzelf daarna een 'DJ' gaan noemen, terwijl het nog geen eens een half minuutje werk is! Sorry als dit misschien hard overkomt, maar dat vind ik ervan Verder succes met chipmunken, en misschien in de toekomst wel echt DJ'en
DJRobin Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Zo claud! Dat is goed gedaan ! Hoelang heb je er aan gewerkt ? Was het moeilijk om de pitch of de tone omhoog te zetten ? Ik weet het zeker, je wordt later een beroemde DJ!
claud Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Zo claud! Dat is goed gedaan ! Hoelang heb je er aan gewerkt ? Was het moeilijk om de pitch of de tone omhoog te zetten ? Ik weet het zeker, je wordt later een beroemde DJ! ik heb audacity gebruikt
DJRobin Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Zo claud! Dat is goed gedaan ! Hoelang heb je er aan gewerkt ? Was het moeilijk om de pitch of de tone omhoog te zetten ? Ik weet het zeker, je wordt later een beroemde DJ! ik heb audacity gebruikt Het is toch een remix ?
Bayside Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Wow claud! :tu::tu: Let niet op al die andere zeikers, ze zijn jaloers! :tu::tu: Jij schopt het later nog verder, met deze skills! ::tu::tu:
De Stofzuiger Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dude man, dat is sick. Ben je toondoof?
Djmaddox Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Wauw, Marco Borsato is hier niks bij!
Bayside Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dude man, dat is sick. Ben je toondoof? Uitleg graag, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Probeer je nou claud te beledigen? claud?
Sandra Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Tiësto, maak je borst maar nat!
Bayside Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Tiësto, maak je borst maar nat! They're in a whole different league, je gaat toch ook Obama niet vergelijken met Balkenende
De Stofzuiger Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik was sarcastisch... Damn . Hij bedoeld natuurlijk dat cluad veel beter is dan Tiësto.
Recommended Posts