Jump to content

cheat

.Sharingan

Recommended Posts

er staat een cheat bij en die van hitman bij alle wapens en wapen skill werken niet (volgens mij hitman word je weer skinny)(en van wapen skill iets....) :blink:  :blink:

Ik snap er bijna geen snars van, van wat je bedoelt. :blink:

Volgens mij heeft het te maken met de code :Hitman level in all weapons:

Dat je dus bij alle wapens hitman skill krijgt, en je kan dan ook 2 wapens tergelijkertijd in je hand.

Je kan alleen bij bepaalde wapens 2 tegelijkertijd.

Ik denk niet dat je skinny word als je hitman hebt.

Ik zou zeggen probeer de code nog een keer misschien heb je wel iets fouts gedaan.

Als ik het niet goed begrepen hebt edit jou bericht even zodat ik het overzichterlijker kan lezen.

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

ik weet het zeker als ik die cheat invoer ben ik skinny maar moet je dan het wapen in je hand hebben ?

en werkt die bij jou wel dan ?? anders start ff een new game en dan voer je de cheat ff en dan post je dat hier ff ;);)

*EDIT sorry niet gezien dat ik moest editte ;)

Bewerkt: door WhoopDiDoo
Delen op andere websites

Ik heb de cheat ook geprobeert met verschillende opties, mij lukt het ook niet dus je bent niet de enige.

Skinny word ik in iedergeval niet.

Ik heb het ook al bij een nieuwe game geprobeert, maar helaas lukt het daar ook niet.

De cheat word ook niet activated, dus doet hij het niet erg jammer voor je .

Gewoon blijven oefenen met je ze wapens worden ze vanzelf wel beter, en dat is ook leuker. ;)

(WhoopDiDoo)

en met wapen skill shit ?! want ik heb SA niet hier maar bij een vriend van mij

Edit WhoopDiDoo je bedoelt nu zeker of je Hitman bij alle wapens krijgt nee dat gebeurt niet want de cheat doet het niet, dus dat kan ook niet.

(WhoopDiDoo)

*EDIT

Geef maximaal wapen skill

Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, Circle, Right.

Raar deze had ik gevonden, Down, triangle, X, left, R1, R2, left, down, down, L1, L1, L1

Ik ga die van jou gelijk even proberen ben benieuwd waar jij die cheat vandaan hebt maar oke.

Edit

WhoopDiDoo jouw cheat doet het wel, maar ik word nergens bij mijn wapens hitman bij de wapens waar ik nog geen hitman ben dan, want ik ben bijna overal hitman.

Je hebt ook gelijk dat je skinny word maar daar moet je dan maar mee leven, dus het is eigenlijk skinny cheat. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

en met wapen skill shit ?! want ik heb SA niet hier maar bij een vriend van mij

*EDIT

Geef maximaal wapen skill

Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, Circle, Right.

Bewerkt: door WhoopDiDoo
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...