Jump to content

achievements problemen


gta fan man

Recommended Posts

Ik speel gta4 op de pc en heb alle missies al gedaan maar als ik naar het windows live menu ga en dan ga kijken welke achievements ik al gedaan heb dan staat er dat ik ze nog allemaal niet gedaan heb :( zelfs de eerste missie niet :S

hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel gta4 op de pc en heb alle missies al gedaan maar als ik naar het windows live menu ga en dan ga kijken welke achievements ik al gedaan heb dan staat er dat ik ze nog allemaal niet gedaan heb :( zelfs de eerste missie niet :S

hoe?

probeer eens een nieuwe save game te starten en kijken of hij het dan wel doet iets anders zou ik niet weten mischien gta IV een keertje opnieuw opstarten of zo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel gta4 op de pc en heb alle missies al gedaan maar als ik naar het windows live menu ga en dan ga kijken welke achievements ik al gedaan heb dan staat er dat ik ze nog allemaal niet gedaan heb :( zelfs de eerste missie niet :S

hoe?

probeer eens een nieuwe save game te starten en kijken of hij het dan wel doet iets anders zou ik niet weten mischien gta IV een keertje opnieuw opstarten of zo ?

Ik heb al 2 save games, 1 zonder cheats en 1 met ik ben er al een tijdje geleden achter gekomen maar toen was ik nog bezig met de storyline, dus toen maakte het mij nog niet zo veel uit en ja sins toen heb ik gta4 dus wel al een paar keer opnieuw opgestart en uit en in gelogd.

Als je cheats gebruikt kun je ook sommige achiefments niet meer halen

Dat weet ik maar je kunt in ieder geval wel de eerste missie halen en die geeft die ook niet aan :(

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

op GFWL worden ze regelmatig niet weergegeven.

log in op www.xbox.com met je GFWL account en kijk of ze daar wel staan, je moet geloof ik een online account hebben voor GFWL en een Social Club account die aan elkaar zijn gelinkt om achievements te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...