jaimy1 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) hey mensen.. ik zoek een pet deze weet iemand waar die te vinden is alvast bedankt:) Bewerkt: 1 augustus 2009 door jaimy1 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Tja dat kan een gewone pet zijn die hij dan grijs heeft gemaakt met dan dat logo erop, denk ik. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 ja gewoon een aangepaste pet,kijk eens bij on the rag of je zo'n pet ziet. volgens mij is dat die truckers pet. Reageren
Bayside Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Tja dat kan een gewone pet zijn die hij dan grijs heeft gemaakt met dan dat logo erop, denk ik. Om precies te zijn het 'Reaper' logo in het wit Reageren
jaimy1 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Tja dat kan een gewone pet zijn die hij dan grijs heeft gemaakt met dan dat logo erop, denk ik. Om precies te zijn het 'Reaper' logo in het wit ok had hem dus al:P dacht dat het een ander was via dlc het is dus die trukkers pet geloof ik:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.