Jump to content

Driver voor Windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al zo'n twee dagen Windows 7 en ik moet zeggen alles doet het goed op Vista drivers. Alleen ik kan een driver niet vinden en dat zijn de toetsen bovenin me toetsenbord. Dus om het geluid harder en zachter te zetten etc. Dit is voor mij echt een gemis, want ik moet nu telkens uit de game gaan om liedje verder te doen, geluid zachter te zetten en dat soort dingen. Dus zou iemand weten waar ik die drivers zou kunnen downloaden? Je kan hier een lijst met drivers voor mijn laptop vinden. Van deze site heb ik al mijn drivers af.

Geplaatst:

audio drivers realthek

je grafice drivers van Nivdia of ATI legt aan je kaart

Kijk ik heb ook windows 7 maar ik kon gwn al mijn drivers installeren bv van mijn toetsenbord

Geplaatst:
audio drivers realthek

Kijk ik heb ook windows 7 maar ik kon gwn al mijn drivers installeren bv van mijn toetsenbord

Zoals ik al zei werkt alles behalve mijn toetsenbord driver. Audio en videokaart werkte al gewoon. ;)

Geplaatst:

Das al de zoveelste keer dat ik het hem zie hebben over "realthek"...

Kan je misschien vermelden wat voor toetsenbord je hebt? En welk serie nummer aan de onderkant vermeld staat?

Meeste multimedia toetsenborden komen met een stukje software geleverd.

Als je dat hebt, ga je naar de fabrikant toe, en download je daar de nieuwste versie voor je toetsenbord.

Staat Windows 7 er nog niet bij als driver. Download dan de Vista driver en start hem in een compatibiliteit-modus, (Windows Vista/ XP) dat zou moeten werken.

Succes er mee.

Geplaatst:
audio drivers realthek

Zoals ik al zei werkt alles behalve mijn toetsenbord driver. Audio en videokaart werkte al gewoon. ;)

tering xD bne echt blind aan het worden :puh: sorry man

Geplaatst:
Das al de zoveelste keer dat ik het hem zie hebben over "realthek"...

Kan je misschien vermelden wat voor toetsenbord je hebt? En welk serie nummer aan de onderkant vermeld staat?

Meeste multimedia toetsenborden komen met een stukje software geleverd.

Als je dat hebt, ga je naar de fabrikant toe, en download je daar de nieuwste versie voor je toetsenbord.

Staat Windows 7 er nog niet bij als driver. Download dan de Vista driver en start hem in een compatibiliteit-modus, (Windows Vista/ XP) dat zou moeten werken.

Succes er mee.

Ik heb gewoon het standaard toetsenbord wat aan me laptop vast zit. Ik heb de Asus Pro5avc. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...