gtaloser Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik heb battleflied vietnam gekocht maar hij kan niet installeren ik stop cd 1 er in maar dan krijg ik dat menu dat kan ik alleen unistal drukken en als ik dat doe dan stop hij er mee en heb ik weer mijn bureaublad voor me neus wat kan ik doen HELP!!!!!!!!!!11 Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Je hebt misschien al een andere Battlefield er op staan?.. Dan moet je die even uninstallen via Configuratiescherm - Software Reageren
gtaloser Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 als ik dat deed liep me comp vast maar het is me al gelukt Reageren
commando Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 misschien je computer specs :huh: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 als ik dat deed liep me comp vast maar het is me al gelukt met andere woorde het probleem is opgelost? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.