Jump to content

Probleem met UserTrackPlayer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een klein maar irritant probleem met mijn usertrackplayer.

In mijn UserTrackPlayer heb ik namelijk 2 MP3 files: EMOTION.MP3 en FLASH.MP3

(De 2 mooiste stations van Vice City)

Maar als ik dan in het spel kom, draait er 1 van die 2. Niet zo erg todat ze ongeveer bij het 2de nummer komen.

Als ik dan uit de auto ga, en er weer in, begint ie weer van vooraf aan te spelen. Dus hij komt niet verder als ongeveer 6 minuten want ik stap vaak de auto uit. (SA:MP)

Ik heb alle opties geprobeerd: Random, Seqential en Radio. Ik heb automatisch scannen aan en uit gehad.

Maar niets hielp. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op kan lossen? Of is dit niet op te lossen :duh::7

Groeten,

Insomniac

Geplaatst:
Hey,

Maar als ik dan in het spel kom, draait er 1 van die 2. Niet zo erg todat ze ongeveer bij het 2de nummer komen.

Als ik dan uit de auto ga, en er weer in, begint ie weer van vooraf aan te spelen. Dus hij komt niet verder als ongeveer 6 minuten want ik stap vaak de auto uit. (SA:MP)

Ik heb alle opties geprobeerd: Random, Seqential en Radio. Ik heb automatisch scannen aan en uit gehad.

Maar niets hielp. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op kan lossen? Of is dit niet op te lossen :duh::7

Groeten,

Insomniac

Je hebt het hier Over GTA VC en niet GTA SA?

Geplaatst: (bewerkt)

dat is niet op telossen het speelt telkens terug van vooraf aan

ps cv heeft geen usertrack

Bewerkt: door boostboy
Geplaatst:

Vice City heeft zeker een usertrack

Geplaatst:

Vice City heeft zeker een usertrack

oh ok sorry dacht van niet :$

Geplaatst:
Hey,

Groeten,

Insomniac

Wat een andere oplossing zou kunnen zijn is de radiostations die jij graag hoort 'rippen' met dit programma. Start het programma op en open de adf-bestanden van Vice City. Nu krijg je alle afzonderlijke MP3-bestanden te zien, die je in een map kan uitpakken. Vervolgens zet je die bestanden bij jouw user tracks. Als je dan de optie 'Random' inschakelt ga je steeds andere muziek horen. :)

Het enige nadeel is dat je dan geen DJ of reclamespotjes meer hebt, maar ik weet niet of dat belangrijk is voor jou?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hey,

Groeten,

Insomniac

Wat een andere oplossing zou kunnen zijn is de radiostations die jij graag hoort 'rippen' met dit programma. Start het programma op en open de adf-bestanden van Vice City. Nu krijg je alle afzonderlijke MP3-bestanden te zien, die je in een map kan uitpakken. Vervolgens zet je die bestanden bij jouw user tracks. Als je dan de optie 'Random' inschakelt ga je steeds andere muziek horen. :)

Het enige nadeel is dat je dan geen DJ of reclamespotjes meer hebt, maar ik weet niet of dat belangrijk is voor jou?

Ik heb de FLASH en EMOTION ADF bestanden al veranderd naar MP3 en in de folder gezet. Maar telkens na 10 minuten ofzo, gaat de speler weer van voor af aan te spelen.

Voorbeeld: Ik luister FLASH FM en als ik bij het liedje van Billie Jean uit auto stap en dan er weer ga, speelt ie Out of Touch weer :S

(Ik heb het ook met GTA IV)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...