henkjansmith Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Paar screens van mijn interior Moet er eigenlijk nog heel veel aan doen. maargoed.. Bewerkt: 7 december 2009 door henkjansmith Reageren
Beagle Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Heel erg mooi Goed gebruik gemaakt van de texturen, mooie indeling. Misschien nog wat schilderijen... Gemaakt in Sketchup of 3DS Max? KUTGW Reageren
henkjansmith Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Dankjewel:D ik ben er nog lang niet klaar mee. Van alles moet er nog inkomen zoals meubels lampen en zoals je zei schilderije:D en P.S. met 3ds max Bewerkt: 2 augustus 2009 door henkjansmith Reageren
Timske Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Stoer huis! Alleen hoe weten we dat die van jouw is? Reageren
Beagle Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Alleen hoe weten we dat die van jouw is? Beetje vertrouwen mag wel... Hij heeft een tijdje geleden nog een vraag gesteld over prelighten, bij hetzelfde model maar dan iets van de trap. Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Zeer mooi! Ik wou dat ik dat zou kunnen met 3D studio max Voor welk interior ga je 'm replacen? Of maak je ook nog een nieuwe buitenkant? KUTGW Bewerkt: 2 augustus 2009 door JuniorJoost Reageren
TZG Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 ik vind vooral die houten vloer mooi! Reageren
henkjansmith Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Zeer mooi! Ik wou dat ik dat zou kunnen met 3D studio max Voor welk interior ga je 'm replacen? Of maak je ook nog een nieuwe buitenkant? KUTGW er word geen interior vervangen en ik maak ooook nog de buitenkant Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het is wel OK maar stap over naar google sketchup, het is veel beter Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Ziet er heel goed uit man, ga zo door. Het interieur mag alleen wel wat lichter. Wat me ook een beetje irriteert is dat de keuken, die gele texture, je ziet daar op de screens bij een hoek amper waar de hoek precies zit in de muur. Ik dacht dat dat met pre-lighten opgelost werd. Ditzelfde geld voor een van de pilaren/zuilachtige ding op de eerste en laatste screen. Ik weet niet hoe het komt dat sommige hoeken wel duidelijk zichtbaar zijn, en anderen niet, maar ik dacht dat dat met pre-lighten óók opgelost werd. Anders misschien even de polygons daarvan detachen en daarna attachen? (Bij auto's met specular highlight werkt dat altijd, voor gebouwen weet ik dat niet meer, maar je kan het eens proberen als het met pre-lighten niet lukt). Verder ziet het er gewoon goed uit, alleen dus dat je hoeken in muren niet altijd zichtbaar zijn. Wat je ook even moet doen is met Coll Editor je collision file openen, en even de col lichter maken, Apple-Mac(dacht ik) had daar een tutorial over geschreven(dacht ik ), moet je even in de Master Tutorial List kijken... Op die manier is CJ niet zo donker als je in je interieur bent, dat is wat mooier denk ik. Het is wel OK maar stap over naar google sketchup, het is veel beter Serieus, hoe kun je het zeggen. 3dSMax is 1000 keer beter dan Sketchup, echt waar, en nee, dat zeg ik niet omdat Sketchup vaak zou buggen ofzo, want dat is niet zo als je het goed doet, maar dat zeg ik omdat 3dSMax veel geavanceerder is. Waarom denk je dat heel San Andreas zelf door Rockstar in 3dSMax gemaakt is? En ik zeg dat ook niet omdat ik zo'n fan ben van 3dSMax, want dat ben ik niet, integendeel, ik werk alleen met 3dSMax als dat even niet anders kan(anders werk ik met Zmodeler, en 3dSMax is ook 1000 keer beter dan Zmodeler!) Als je dus al met 3dSMax kan werken, is dat veel beter, Sketchup is dan misschien simpeler te gebruiken als je net begint, maar als je het al kan, is 3dSMax beter. @Hieronder: Gast, wat bezielt je. 3dSMax kan soms dingen doen die je helemaal niet wil, dan zit er ineens iets ge-weld wat niet de bedoeling was omdat je iets anders aan het welden was, maar als dat gebeurd is dat ALTIJD, werkelijk ALTIJD te wijten aan het feit dat wij modders niet goed genoeg met 3dSMax kunnen werken, of té slordig ermee omgaan. We zijn gewoon niet professioneel genoeg, dat is de enige reden, 3dSMax is voor ons modders(en script schrijvers) té fine tuned soms, maar het programma zelf is gewoon van perfecte kwaliteit. Bewerkt: 3 augustus 2009 door Mythbuster Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ziet er heel goed uit man, ga zo door. Het interieur mag alleen wel wat lichter. Wat me ook een beetje irriteert is dat de keuken, die gele texture, je ziet daar op de screens bij een hoek amper waar de hoek precies zit in de muur. Ik dacht dat dat met pre-lighten opgelost werd. Ditzelfde geld voor een van de pilaren/zuilachtige ding op de eerste en laatste screen. Ik weet niet hoe het komt dat sommige hoeken wel duidelijk zichtbaar zijn, en anderen niet, maar ik dacht dat dat met pre-lighten óók opgelost werd. Anders misschien even de polygons daarvan detachen en daarna attachen? (Bij auto's met specular highlight werkt dat altijd, voor gebouwen weet ik dat niet meer, maar je kan het eens proberen als het met pre-lighten niet lukt). Verder ziet het er gewoon goed uit, alleen dus dat je hoeken in muren niet altijd zichtbaar zijn. Wat je ook even moet doen is met Coll Editor je collision file openen, en even de col lichter maken, Apple-Mac(dacht ik) had daar een tutorial over geschreven(dacht ik ), moet je even in de Master Tutorial List kijken... Op die manier is CJ niet zo donker als je in je interieur bent, dat is wat mooier denk ik. Het is wel OK maar stap over naar google sketchup, het is veel beter Serieus, hoe kun je het zeggen. 3dSMax is 1000 keer beter dan Sketchup, echt waar, en nee, dat zeg ik niet omdat Sketchup vaak zou buggen ofzo, want dat is niet zo als je het goed doet, maar dat zeg ik omdat 3dSMax veel geavanceerder is. Waarom denk je dat heel San Andreas zelf door Rockstar in 3dSMax gemaakt is? En ik zeg dat ook niet omdat ik zo'n fan ben van 3dSMax, want dat ben ik niet, integendeel, ik werk alleen met 3dSMax als dat even niet anders kan(anders werk ik met Zmodeler, en 3dSMax is ook 1000 keer beter dan Zmodeler!) Als je dus al met 3dSMax kan werken, is dat veel beter, Sketchup is dan misschien simpeler te gebruiken als je net begint, maar als je het al kan, is 3dSMax beter. Dude... 3dsmax is puin... iedereen weet dat, het is alleen handig voor gta stuff exporteren enzo Reageren
henkjansmith Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb een paar dingen te segggen 1. ik zal nooit overstapen naar sketchup 2. de reden waardoort zo donker lijkt de brightness staat bij mij heel erg laag waar ik het helemaal mee eens ben je ziet idd bij sommige vlakken moelijk waar de hoek ligt. maar ik heb nog bijna niks geprelight, mischien dat het daaraan kan liggen. Als ik helemaal klaar ben ga ik alles in een keer opnieuw prelighten hopend voor beter resultaaat P.S. 3DS MAX is the BOM!!!!!!!!!!! Bewerkt: 4 augustus 2009 door henkjansmith Reageren
Beagle Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Dude... 3dsmax is puin... iedereen weet dat, het is alleen handig voor gta stuff exporteren enzo Omg, ik kan niet geloven dat je dat zegt... Je hebt er, wat iedereen nu wel ziet, absoluut geen verstand van. Met 3DS Max kan je alles, Sketchup is een tool alleen voor architectuur. In 3DSMax heb je belichting, physics, models, animatie, alles. Elk spel word met 3DS Max gemaakt, elk spel die je speelt; en dan zeg je dat het puin is... Anyway, Je huis is nog wel leeg. Je kan zelf alle stoeltjes en tafeltjes modellen en als objecten erin zetten, maar je kan ook de bestaande objecten in je huis mappen. Dat ziet er meteen gezelliger uit @brightness van col: Nu ik toch in het kader van overtuiging v. 3ds max zit; Geef je collision een GTA Col surface material, en klooi wat aan de instelling van brightness enzo. Je kan ook het type materiaal waar je op loopt voor elk stuk veranderen, er zit heel wat bij. (Maar je kan ook de Col Editor II van Steve-M gebruiken ) Reageren
henkjansmith Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Dude... 3dsmax is puin... iedereen weet dat, het is alleen handig voor gta stuff exporteren enzo Omg, ik kan niet geloven dat je dat zegt... Je hebt er, wat iedereen nu wel ziet, absoluut geen verstand van. Met 3DS Max kan je alles, Sketchup is een tool alleen voor architectuur. In 3DSMax heb je belichting, physics, models, animatie, alles. Elk spel word met 3DS Max gemaakt, elk spel die je speelt; en dan zeg je dat het puin is... Anyway, Je huis is nog wel leeg. Je kan zelf alle stoeltjes en tafeltjes modellen en als objecten erin zetten, maar je kan ook de bestaande objecten in je huis mappen. Dat ziet er meteen gezelliger uit @brightness van col: Nu ik toch in het kader van overtuiging v. 3ds max zit; Geef je collision een GTA Col surface material, en klooi wat aan de instelling van brightness enzo. Je kan ook het type materiaal waar je op loopt voor elk stuk veranderen, er zit heel wat bij. (Maar je kan ook de Col Editor II van Steve-M gebruiken ) Dat over 3DS MAX Totally Agree Ik zal binnekort zien wat ik kan doen aan de brightness van de col op dit moment ben ik gewoon bezig met modelen van meubels enso tkomt wel goed... Maar ik heb paar vraagjes zelf mischien dat een van julie die kan beantwoorden. 1. Zijn er in san andreas roterende ventilators? 2. So Ja, Hoe kan ik zelf eentje maken? Kzou 't enorm op prijs stellen, als iemand hier antwood op had en me het kan uitleggen Bewerkt: 4 augustus 2009 door henkjansmith Reageren
siwes Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Heel erg mooi Goed gebruik gemaakt van de texturen, mooie indeling. Misschien nog wat schilderijen... Gemaakt in Sketchup of 3DS Max?KUTGW lawl is dat gwn met google scetchup gemaakt?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.