Jump to content

Keep your friends close.


Rinaldootje

Recommended Posts

Oke. Alle missies in Vice city heb ik geen moeite mee. Maar Keep your friends close is gewoon te lastig.

Ik blijf altijd in mijn kantoor en schiet vanachter het bureau de poppetjes door de deuropening dood.

Maar als ik eenmaal achter lance aanmoet wordt ik gekilled.

Altijd op het moment dat lance op het helipad komt.

Hebben jullie misschien nog goede tips & truukjes voor deze ongelooflijk moeilijke missie.

Rinaldootje :tu:

EDIt: Ga niet zeggen ga cheaten want dat doe ik niet.

En misschien dat jullie kunnen zeggen welke wapens ik het beste kan gebruiken.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je in iedergeval aan om de pizza-deliverie en de vigilante voltooid te hebben. dan dan je Health en Armor 150.

Daarnaast zijn 70 hiddenpackages ook handig.

Als je achter Lance aan moet, moet je gewoon achter hem aan lopen zonder op de thugs te letten.

Als je boven aan komt, zou ik gelijk een s.p.a.s 12 gebruiken om alle andere thugs neer te schieten.

Als je weer naar beneden gaat zal je meer thugs tegenkomen, let ook hier niet op en ga je kantoor binnen en vermoordt de thug bij de kluis. Pak al je geld weer terug( als je dat wilt )

Verscheidene thugs vermoord zal je een Cutscene krijg dat Sonny je gaat vermoorden.

Pak een M60/Minigun en geef hem de volle laag.

Als je daarmee klaar bent krijg je nog een Cutscene en daarna de credits en dan heb je de Storyline uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je in iedergeval aan om de pizza-deliverie en de vigilante voltooid te hebben. dan dan je Health en Armor 150.

Daarnaast zijn 70 hiddenpackages ook handig.

Als je achter Lance aan moet, moet je gewoon achter hem aan lopen zonder op de thugs te letten.

Als je boven aan komt, zou ik gelijk een s.p.a.s 12 gebruiken om alle andere thugs neer te schieten.

Als je weer naar beneden gaat zal je meer thugs tegenkomen, let ook hier niet op en ga je kantoor binnen en vermoordt de thug bij de kluis. Pak al je geld weer terug( als je dat wilt )

Verscheidene thugs vermoord zal je een Cutscene krijg dat Sonny je gaat vermoorden.

Pak een M60/Minigun en geef hem de volle laag.

Als je daarmee klaar bent krijg je nog een Cutscene en daarna de credits en dan heb je de Storyline uitgespeeld.

Granaten zijn ZEER handig om Sonny te vermoorden :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...