Jump to content

cheats of geen cheats


skater110

Recommended Posts

Ik heb het nog niet uitgespeeld want telkens denk ik dat cheats slecht zijn voor het spel. en ik hoor dat je het dan niet 100% uit kan spelen. Is dat waar of nietwaar wat doen jullie en wat raden jullie aan? nog een vraag heeft iemand de 100% cheklist voor me?

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_San_Andreas%29

alleen als je de riot cheat gebruikt kan je het spel niet uitspelen overigens kan je met cheats je disk stuk maken je kan cheaten maar het is leuker zonder(dan weet je pas echt wat je waart bent)

edit die link hierboven is de 100%checklist.Neem ook een kijkje op

http://nl.wikigta.org/wiki/Main_Page

daar vind je alles over elk gta spel

veel plezier

ps welkom op het forum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

je kan zoveel cheaten als je wilt die leugens je disk gaat kapot enzo.. is gelogen

je moet nooit als je zover bent nooit in madds dog mansion opslaan dan kun je nooit meer basketballen in heel gta sa

als je de riot cheat doet moet je nooit opslaan ofje moet het spel helemaal opnieuw beginne dat is irritant

als je een keer niks te doen hebt ga dan gwn fun cheats doen dat is lol maar dan niet opslaan je weet het maar nooit maar wanted level blijft gelijk en max armor en leven kan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
nou snap ik er echt niks meer van kan iemand een lijstje maken met de cheats die je wel gewoon kan doen zonder dat je geen 100% full game kunt halen?

mvg jellemuis

Tja ik cheat en heb nergens last van eigenlijk. De wapencheats lijken me dus geen probleem om te gebruiken en daarna opslaan.

De verdere cheats heb ik ook gebruikt behalve riot en daar had ik ook geen problemen mee of moeten die nog komen?

Link to comment
Delen op andere websites

nou snap ik er echt niks meer van kan iemand een lijstje maken met de cheats die je wel gewoon kan doen zonder dat je geen 100% full game kunt halen?

mvg jellemuis

Tja ik cheat en heb nergens last van eigenlijk. De wapencheats lijken me dus geen probleem om te gebruiken en daarna opslaan.

De verdere cheats heb ik ook gebruikt behalve riot en daar had ik ook geen problemen mee of moeten die nog komen?

Buiten de RIOT-cheat zijn de overige cheats niet-schadelijk voor de vooruitgang in je spel ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beantwoord even de vraag of je met cheats 100% kan uitspelen. NEE dat kan niet. nadat je hebt gecheat is het spel niet meer in staat om de 100% te halen.

Volgens mij was dat alleen in VC hoor :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm kan je het met de RIOT cheat niet uitspelen?

Ben ik wel benieuwd naar :7

Door het gebruik van de Riot-cheat zal Madd Dogg direct na de cutscene in de gelijknamige missie springen,

hierdoor kan je de Walton nog niet klaar hebben staan en is MD plat :7 .

Je kon dit toch ook gewoon op WikiGTA opzoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Wrm kan je het met de RIOT cheat niet uitspelen?

Ben ik wel benieuwd naar :7

Door het gebruik van de Riot-cheat zal Madd Dogg direct na de cutscene in de gelijknamige missie springen,

hierdoor kan je de Walton nog niet klaar hebben staan en is MD plat :7 .

Je kon dit toch ook gewoon op WikiGTA opzoeken?

Tja, ik kan niet zo goeie zoektermen verzinnen.

Off-topic = 200e post :dans:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...