Jump to content

cheats of geen cheats


skater110

Recommended Posts

altijd wel beter als je geen cheats gebruikt :Y

Klopt wel... Maar ik gebruikt altijd wel veel cheats, omdat ik niet dood wil gaan bij een moeilijke missie.

ik ook vooral de off-police cheta en de healt,armor en money cheat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel wel graag met cheats maar niet in de verhaallijn, ik vind het leuk als je weer eens zelf

zonder cheats weer eens wat verder in de Storyline bent geraakt en als je dan nog eens cheats

gebruikt om je te helpen voel ik me weer verlaagt tot het niveau dat ik vroeger had :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
als je net als ik bijna altijd dood gaat/missie faalt dan zijn cheats soms erg handig, en persoonlijk vind ik cheats leuker dan me dood ergeren dat die die missie niet kan halen.

Dat is het hem juist, het doodergeren is een onderdeel van het uitspelen :7 , ik vind het persoonlijk leuker

als ik zonder cheats een missie haal na hem 10 keer te hebben gedaan dan hem al cheatend te voltooien ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

als je net als ik bijna altijd dood gaat/missie faalt dan zijn cheats soms erg handig, en persoonlijk vind ik cheats leuker dan me dood ergeren dat die die missie niet kan halen.

Dat is het hem juist, het doodergeren is een onderdeel van het uitspelen :7 , ik vind het persoonlijk leuker

als ik zonder cheats een missie haal na hem 10 keer te hebben gedaan dan hem al cheatend te voltooien ^_^ .

Super coole missies zoals Black Project verliezen helemaal hun waarde met het gebruik van cheats. Cheats kunnen leuk zijn om chaos te veroorzaken, of om dingen te ontdekken die eerder ontoegankelijk waren. Maar het gebruik van cheats tijdens missies valt af te raden, dan is het spel een stuk minder leuk namelijk.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Laat het topic nu maar rusten, ik geloof niet dat het één maand na dato discussiëren (over een offtopic onderwerp!) nog nodig is. Tenzij de topicstarter nog verdere vragen over dit onderwerp heeft, kan de discussie over het verliezen van de waarde van missies wat mij betreft gesloten worden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

het is heel makkelijk im het uit te spelen zonder cheats dus ga gewoon niet cheaten!

Wie gebruikt hier eigenlijk cheats?

>>> Door VWO-er: Daar was dit topic niet voor bedoeld en is dus feitelijk offtopic, raadpleeg de zoekfunctie alvorens je er een nieuw topic voor aanmaakt, trouwens. Topic gesloten, verdere discussie lijkt me niet meer nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...