wappie990 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Hey Modders Kan iemand me uitleggen hoe ik op 1 auto, voor andere wielen kan zetten dan achter. ik heb wel de andere wielen in de dummy staan maar ik zie de originele wielen er doorheen alvast bedankt WAPPIE Reageren
Beagle Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Niet mogelijk bij auto's. Reageren
wappie990 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 dat moet hoe kunnen ze anders bij die vrachtwagen mods voor andere wielen hebben als achter? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Voor de meeste auto's geld dat er een wiel word gemodelleerd en in de DFF zit, die zit aan de Left Front dummy en dat wiel word naar alle vier de dummy's gekopieerd. Als hier een uitzondering is voor vrachtwagens is het wel mogelijk. Bij motors kan je dit wel gemakkelijk doen, die hebben twee verschillende wielen. In de handling.cfg of vehicles.ide kan je ook instellen of de voor/achter wielen groter zijn dan de achter/voor wielen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.