69-Dodge-01 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Hi iedereen, is een van jullie champion in mods maken? zou dan een van jullie een mod voor GTA IV maken van een toyota supra mkII please? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Hoort niet hier, maar goed. Er is wel een Toyota Supra MKIV gemaakt: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=376 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
theCreditcard Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Maat, er is ook gewoon een MODDING FORUM. SORRY CAPSLOCK STAAT AAN?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 @dvt is dat van gta IV? het lijkt een beetje van Gta SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 dat is gta4 ja, verder kun je beter in het modding forum terecht en in het request topic je aanvraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Dat is een echte geile bak weetje ik ga hem gelijk downloaden Bedankt Alleen wel weer jammer dat hij de sultan rs verplaatst en nu snap ik die hele installatie niet meer, ik moet sparkIV downloaden dat heb ik gedaan en dan moet ik op import klikken en dan sultanrs.wft en sultanrs.wdt selecteren en ik heb geen flauw idee hoe dat moet kan iemand misschien een filmpje daarvan maken? Bewerkt: 2 augustus 2009 door 69-Dodge-01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Die Supra kan je Downloaden en die Dodge Charger lijkt veel op de Dukes met blower enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Dat is een echte geile bak weetje ik ga hem gelijk downloaden Bedankt Alleen wel weer jammer dat hij de sultan rs verplaatst en nu snap ik die hele installatie niet meer, ik moet sparkIV downloaden dat heb ik gedaan en dan moet ik op import klikken en dan sultanrs.wft en sultanrs.wdt selecteren en ik heb geen flauw idee hoe dat moet kan iemand misschien een filmpje daarvan maken? Jeh hoeft niet de Sultan RS te verplaatsen, je kunt elke andere auto verplaatsen (met hetzelfde aantal zitplaatsen aangeraden). Je hoeft alleen maar sultanrs.wft (en .wtd) te veranderen in bijvoorbeeld df8.wft (DF8-90). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 ja maar ik snap niet als ik moet verplaatsen, op welke knop moet ik dan drukken? als ik op ''import'' druk dan moet ik die verplaatsende file gaan zoeken bijvoorbijld die sultanrs.wdt/wft uit die rar file maar dan staat die niet tussen al die dingen waar je kunt zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.