Jump to content

GTA IV mod


69-Dodge-01

Recommended Posts

Dat is een echte geile bak weetje ik ga hem gelijk downloaden Bedankt ^_^

Alleen wel weer jammer dat hij de sultan rs verplaatst :(

en nu snap ik die hele installatie niet meer, ik moet sparkIV downloaden dat heb ik gedaan en dan moet ik op import klikken en dan sultanrs.wft en sultanrs.wdt selecteren en ik heb geen flauw idee hoe dat moet kan iemand misschien een filmpje daarvan maken?

post-107655-1249224683_thumb.jpg

Bewerkt: door 69-Dodge-01
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een echte geile bak weetje ik ga hem gelijk downloaden Bedankt ^_^

Alleen wel weer jammer dat hij de sultan rs verplaatst :(

en nu snap ik die hele installatie niet meer, ik moet sparkIV downloaden dat heb ik gedaan en dan moet ik op import klikken en dan sultanrs.wft en sultanrs.wdt selecteren en ik heb geen flauw idee hoe dat moet kan iemand misschien een filmpje daarvan maken?

Jeh hoeft niet de Sultan RS te verplaatsen, je kunt elke andere auto verplaatsen (met hetzelfde aantal zitplaatsen aangeraden). Je hoeft alleen maar sultanrs.wft (en .wtd) te veranderen in bijvoorbeeld df8.wft (DF8-90). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar ik snap niet als ik moet verplaatsen, op welke knop moet ik dan drukken? als ik op ''import'' druk dan moet ik die verplaatsende file gaan zoeken bijvoorbijld die sultanrs.wdt/wft uit die rar file maar dan staat die niet tussen al die dingen waar je kunt zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...