AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 HOI, ik heb dit al twee keer eerder gepost maarjah als niemand antwoord wil geven dan nog een keer!!! als ik iets verwijder in het script bijvoorbeeld een paar cars met AddStaticVehicle, dus gewoon selecteren,delete. en als ik dan later een niew addstaticvehicle toevoeg, krijg ik de volgende error ,error 021: symbol already defined: "AddStaticVehicle", BULLSHIT want er staat maar één addstaticvehicle, en dit is met alles, dus als ik iets verwijder kan ik het nooit meer terug erin zetten, dat vind ik opzich best wel f..cking slecht, is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN, want ik kan hier niet tegen! thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN Geen script hebben Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten? En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien. Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN Geen script hebben Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten? En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien. //--------------------------------------------------------- AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // //--------------------------------------------------------- uhm moet er nog iets van plubic blabla boven? Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 OW MIJN GOD! Je weet toch wel wat een 'public' is heh? Een public is een andere benaming voor 'Callback'. Heb jij het zo: public OnGameModeInit() //Kijk, aan het begin, wat daar staat: public, of ben ik scheel? { AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); return 1; } Of zo: AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); public OnGameModeInit() { //Andere dingen return 1; } Reageren
mosweg Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN Geen script hebben Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten? En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien. //--------------------------------------------------------- AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // //--------------------------------------------------------- uhm moet er nog iets van plubic blabla boven? public OnGameModeInit() //hier kun je voertuigen en objecten en skins neerzetten { AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // return 1; } EDIT: Je had al gereageerd, Ik had terwijl jij reageerde ook gereageerd. Bewerkt: 2 augustus 2009 door mosweg Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 is er een andere manier om symbole te verwijderen, als je het weet POST DAN Geen script hebben Maargoed, misschien dat je AddStaticVehicle niet in een public hebt staan, maar erbuiten? En geef anders eens een stukje script, dan kunnen we het hier beter zien. //--------------------------------------------------------- AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // //--------------------------------------------------------- uhm moet er nog iets van plubic blabla boven? public OnGameModeInit() //hier kun je voertuigen en objecten en skins neerzetten { AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // return 1; } EDIT: Je had al gereageerd, Ik had terwijl jij reageerde ook gereageerd. ofc weet ik dat is dit onder public moet zetten maar bij sommige dingen staat er dit ,public OnPlayerConnect(playerid) dus mischien moest er ook zoiets boven dit , weet ik veel xD maar ok ik heb dit geplak onder OnGameModInit wat ik altijd al deed , en jah hoor volgendo errors error 055: start of function body without function header error 010: invalid function or declaration Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Dan is dit je script: { //Bladiebla return 1; } In plaats van bijvoorbeeld public OnPlayerConnect(playerid) { //Bladiebla return 1; } Bewerkt: 2 augustus 2009 door Remi-X Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Dan is dit je script: { //Bladiebla return 1; } In plaats van bijvoorbeeld public OnPlayerConnect(playerid) { //Bladiebla return 1; } ?? en dan? het gaat hier niet over onplayerconnect, dat was een voorbeeld, de error gaat over dit //--------------------------------------------------------- { AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // return 1; } //--------------------------------------------------------- daarvan zijn die errors Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 DUS DAN GAAT HET OVER ONGAMEMODEINIT, IS DAT NOU ZO MOEILIJK!? ZET DAN GEWOON OnGameModeInit() ERBOVEN Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 DUS DAN GAAT HET OVER ONGAMEMODEINIT, IS DAT NOU ZO MOEILIJK!? ZET DAN GEWOON OnGameModeInit() ERBOVEN FUCK ok doe ik error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit" OMDAT HET ER AL BOVEN STAAT hier is mijn script van Public OnGameModeInit tot de car! public OnGameModeInit() { SetGameModeText("DM, on the top!!"); ShowNameTags(1); ShowPlayerMarkers(1); SetWorldTime(0); // attack AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); // //defence AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); // //admin AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); // return 1; } //--------------------------------------------------------- { AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // return 1; } //--------------------------------------------------------- Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Godzamme, snap je dan echt niet dat je je scripts moet samenvoegen!? AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // Zet dat f*uckin' regeltje gewoon in OnGameModeInit, en lukt het nog niet, dan help ik je ook niet meer! Als jij niet wil luisteren naar wat je gezegt word, hoef ik je ook niks te vertellen. Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Godzamme, snap je dan echt niet dat je je scripts moet samenvoegen!? AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // Zet dat f*uckin' regeltje gewoon in OnGameModeInit, en lukt het nog niet, dan help ik je ook niet meer! Als jij niet wil luisteren naar wat je gezegt word, hoef ik je ook niks te vertellen. public OnGameModeInit() AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // 10 ERRORS AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // EN JAH ERBOVEN STAAT public OnGameModeInit 1 error! public OnGameModeInit() AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // error 021: symbol already defined: "OnGameModeInit"[/ OMDAT HET ER AL BOVEN STAAT!!!!!!!!! volgens mij heb ik nu gedaan wat je zegt, AL 10 keer, IK KRIJG NOG STEED DE FUCKING ERROR , : symbol already defined: "AddStaticVehicle" EN DAT DAT KOMT OMDAT ALS IK IETS VERWIJDER!!!! HET NIET VERWIJDERD WORDT, WANT ELKE KEER ALS IK HET OPNIEUW ERIN ZET KRIJG IK DIE ERROR, MOET IK IETS VAN DESTROY..... DOEN, want ik wordt hier gek van vooral als jij zegt dat ik niet luister want ik doe GVD precies wat jij zegt! Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 hier is mijn script van Public OnGameModeInit tot de car! public OnGameModeInit() HIER STAAT HET TOCH GVD???? BEN IK NU SCHEEL OF JIJ? { SetGameModeText("DM, on the top!!"); ShowNameTags(1); ShowPlayerMarkers(1); SetWorldTime(0); // attack AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); // //defence AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); // //admin AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); // return 1; } //--------------------------------------------------------- AddStaticVehicle(452,-239.1869,2330.6528,110.0732,168.4316,0,0); // HIER STAAT DAT IS DIT ER NU IN ON NIET JAH TOCH! //--------------------------------------------------------- Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 public OnGameModeInit() { SetGameModeText("DM, on the top!!"); ShowNameTags(1); ShowPlayerMarkers(1); SetWorldTime(0); // attack AddPlayerClass(137,-104.0617,2268.8577,121.0921,353.3001,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.9207,2270.1833,121.3023,353.9268,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,-103.7484,2271.8035,121.1247,353.9268,0,0,0,0,0,0); // //defence AddPlayerClass(137,45.8186,2255.1628,124.7821,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,47.6686,2254.8450,124.6615,260.2392,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(137,50.4523,2254.3643,124.4806,260.2392,0,0,0,0,0,0); // //admin AddPlayerClass(137,-265.9731,2336.1729,108.7690,247.3924,0,0,0,0,0,0); // arh gvd HET MOEST GEWOON HIER STAAN KUT ZOOI, KON JE DAT NIET ZEGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe moest ik weten dat het boven return moest staan, ik script nog maar 1 week ofso, DAMIT return 1; } //--------------------------------------------------------- //--------------------------------------------------------- Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Verwijder deze topic please! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.