Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 @ waar het moest, mooi, je bent er zelf dus achtergekomen. En ik probeer je dit al de hele tijd duidelijk te maken, want dat is IN OnGameModeInit. En je kan wel vragen of het topic word verwijdert, maar de moderators hier zijn zo goed als inactief. Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 @ waar het moest, mooi, je bent er zelf dus achtergekomen. En ik probeer je dit al de hele tijd duidelijk te maken, want dat is IN OnGameModeInit. En je kan wel vragen of het topic word verwijdert, maar de moderators hier zijn zo goed als inactief. Zo goed als? Als een moderator mijn post leest, reageer dan. Volgens mij zijn ze hier nooit. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 lolz :fluit: #include <a_samp> Reageren
alex.naoumov Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Wat doe jij vloeken man? Lees eens de regels door van de forum door. Mensen hier zijn geen slaven die jou MOETEN helpen? Leer eens echte leven hebben en respecteer andere gebruikers. Hier word ik echt niet goed van. Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Whahaha, volgende keer moet je je topic 'Lachen, gieren, brullen' noemen En owja, als je in je topic kut zet.. Betekent dat die van je moeder klein is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.