DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Hallo medeleden, Ik heb een probleem ben eigenlijk al best vet mer GTA IV en krijg nu opeens problemen. Als ik GTA IV opstrat krijg ik dat cdrompje wat rond draait en daarna krijg ik het volgende: SecuROM Launcher werkt niet meer Met de volgende Details Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: LaunchGTAIV.exe Versie van toepassing: 0.1.0.0 Tijdstempel van toepassing: 48c7f3a1 Naam van foutmodule: StackHash_85d0 Versie van foutmodule: 0.0.0.0 Tijdstempel van foutmodule: 00000000 Uitzonderingscode: c0000005 Uitzonderingsmarge: f991f18a Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: 85d0 Aanvullende informatie 2: 39d6dacb6d0746212ea432e13b916a3f Aanvullende informatie 3: 9b39 Aanvullende informatie 4: 581f6f96f3d58f78221da8643ff46590 Lees onze privacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=501...mp;clcid=0x0413 Ik dus contact gezocht met SecuROM hun zeiden dat ligt niet bij ons maar bij GTA IV makers dus ik mailen met hun op me eerste vraag kreeg ik geen antwoord. Dus ik nog een keer het zelfde mailen met de referentie van me vorige vraag erbij toen kreeg ik antwoord moest ik de DxDiag door stuuren. Ik heb dit gedaan en vervolgens weer geen antwoord dus vandaar dat ik hier ben. Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen. Heb het spel legaal en alle updates uitgevoerd als ik het spel opniew installeer kan ik hem 1x spelen maar als ik hem dan update dan knalt die erweer uit. hoop snel antwoord te krijgen. Bijlage mijn DxDiag.txt DxDiag.txt Bewerkt: 2 augustus 2009 door DMG91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 heb je het spel legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rsnbetul5 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 heb je het spel legaal? Hij zegt toch dat hij het spel legaal heeft! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 heb je het spel legaal? waarom begint elk topic met de zin heb je het spel legaal? Volgende keer iets beter lezen naar me klacht voor je iets zegt want het staat er duidelijk in vermeld dat ik hem legaal heb. heb btw net weer een mail naar rockstar gestuurd kijken of ze dit keer wel willen antwoorden als iemand hier een oplossing heeft zeg hem aub. iemand die kan helpen? >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Een topic bumpen na een uurtje is niet nodig, wacht minstens 24 uur daarvoor.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 het lijkt me het beste GTA IV opnieuw te installeren. want als ik het spel uninstall, vraagt ie : SecuROM ook verwijderen? dus dat zit er automatisch bij (: veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 heb je het spel legaal? waarom begint elk topic met de zin heb je het spel legaal? Volgende keer iets beter lezen naar me klacht voor je iets zegt want het staat er duidelijk in vermeld dat ik hem legaal heb. heb btw net weer een mail naar rockstar gestuurd kijken of ze dit keer wel willen antwoorden als iemand hier een oplossing heeft zeg hem aub. omdat veel mensen mss illegaal downloaden? Ik heb daar even overheen gelezen, en zoiets kan gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 het lijkt me het beste GTA IV opnieuw te installeren.want als ik het spel uninstall, vraagt ie : SecuROM ook verwijderen? dus dat zit er automatisch bij (: veel succes Nee dit werkt niet heb ik ook al geprobeerd maar SecuROM zegt ook dat niet aan hun ligt maar aan GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 voer eht spel eens als admin uit. rechtermuisknop>als administrator uitvoeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 het lijkt me het beste GTA IV opnieuw te installeren.want als ik het spel uninstall, vraagt ie : SecuROM ook verwijderen? dus dat zit er automatisch bij (: veel succes Nee dit werkt niet heb ik ook al geprobeerd maar SecuROM zegt ook dat niet aan hun ligt maar aan GTA IV vreemd... misschien moet je dan proberen Rockstar te contacteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 heeft hij al gedaan, daarom stelt hij zijn vraag hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 ongeloofelijk die mensen daar ze bieden hun excuus aan en zeggen dat ze binnen 24uur een antwoord gaan geven na dat ik de foutmelding vertaald heb. ik doe dit zijn alweer 3dagen verder xD echt ongelooflijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 voer eht spel eens als admin uit. rechtermuisknop>als administrator uitvoeren al eens geprobeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BloodyP Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 probeer eens even service pack 2 te instaleren want dat heeft ook invloed op het spel (en zo niet dan is het beter voor je software en hardware ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Heb die sp 2 niet geinstalleerd en heb afgewacht op reactie van hun naar 5x met DXDIAG raport te hebben opgestuurd hebben ze maar gezegt dat ik alles wat bij opstarten van windows mee wil opstarten moet uitzetten dan zou het wel weer werken. ik dit gedaan en ja het klopt het werkt. Ik zet EVGA ding aan voor de fps en floept die erweer uit dus ik weet nu waar het aanlag aan het programmatje van EVGA en daardoor heb ik zolang zonder GTA IV gezeten:p mss voor de mensen die zelfde probleem hebben om dit te testen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Heb je de hardware van je PC veranderd? Zo ja in de GTA4 map revokelicense.exe uitvoeren en daarna Launchgta4.exe uitvoeren om GTA4 opnieuw te activeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.