Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Hallo allemaal, de naam zegt het eigenlijk al Voor de PS3 gebruikers heb jij de platinum trophie voor de Xbox360 & Pc gebruikers heb jij alle achiefments? ikzelf heb nog niet de platinum trophy maar ik ben opweg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik moet nog 7 achiefments voor de pc maar dat is alleen maar met multiplayer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik moet nog (PC) 100% stunt jumps, de ratten, co-op MP racen dat was het ongeveer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb de platinum trophy niet, maar ik ken wel iemand die hem heeft. Verder hou ik me wel bezig met de SP trophy's maar de MP trophy's vindt ik te moeilijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 ik heb voor de 360 nog niet alle archiefments en voor de pc ook nog niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Alleen nog multi-player achievements! Maarja, heb geen live:S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Alleen nog multi-player achievements! Maarja, heb geen live:S Ik dacht dat je live moest hebben om archievements te halen? Zo is dat op Ps3 toch. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Volgensmij heb ik er een stuk of 20. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Nog niet en dat komt ook niet meer. Me PC chrasht altijd als ik het speel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik moet nog 6 trophy's halen en dan krijg ik hopelijk de platinum trophy. Alleen zit ik een beetje vast bij de auf wiedersehen petrovic trophy. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 op de xbox heb ik niet alle archiefments en op de pc ook niet,op de xbox heb ik meer dan op de pc maar bij de xbox heb ik geen live dus kan ik ookniet online Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SkullKnight Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 ik moet er nog 2 voor de Ps3 Auf Wiedersehen Petrovic en Wanted ( ik ben al level 9 dus hoef niet zoveel meer) Maar ik ben gebugt bij de Auf Wiedersehen Petrovic Trophy Nu moet ik alles in 1 dag doen Zwaar klote! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Alleen nog multi-player achievements! Maarja, heb geen live:S Ik dacht dat je live moest hebben om archievements te halen? Zo is dat op Ps3 toch. In reactie: Op de 360 zijn de Achievements vanaf lancering van de console al geïmplementeerd geweest, vandaar dat je ze ook kan krijgen wanneer je niet op een netwerk bent gekoppeld met je console; ze staan op de game discs. Fully Ontopic: Ik heb ongeveer de helft van de Achievements nu gehaald. Ik ben vooral bezig met de multiplayer de laatste tijd, ik heb nu rank 4 (Ja ik weet het, nu pas, heb er veel te weinig tijd voor )Die vogeltjes kunnen me gestolen worden, om daar werk van te maken moet ik een week vakantie nemen en met mijn 360 in een hutje op de hei gaan zitten. Jongens, blijf zo lang mogelijk studeren en vrijgezel, want als je eenmaal een gezinnetje hebt... Weinig tijd meer over voor gamen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb Xbox 360 Heb 1180/1250 G 52/55 achievements Moet nog Wanted , Auf Wiedersehen Petrovic en Top the Midnight Club Wanted kan ik nog halen ben Rank 8 de andere boeien me niet Als je me niet gelooft check me Gamertag ;-) Greetzz Bewerkt: 8 augustus 2009 door GTAFreak007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik moet op de pc nog heel wat trophy's halen. Ik ben niet iemand die ze allemaal wilt ofzo. Als ik er zin in heb zal ik wel proberen om er eentje te halen. Ik heb iets van een 10 trophy's ongeveer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts