Le Freak Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Afgelopen zaterdag heeft een humeurige 50 Cent zijn stempel gedrukt op het jaarlijkse Summer Jam hip-hop concert. Het concert verliep soepeltjes totdat 50 Cent het nodig vond zijn collega's te beledigen. Zo moesten onder andere Ja Rule en Lil' Kim het ontgelden. De grootste verbale klappen kreeg R. Kelly, de hoofdact van het concert. Als reactie hierop gooide het publiek stoelen op het podium. 50 Cent pikte dit niet en smeet zijn microfoon op de grond en stopte de show. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Klinkt gezellig :lol: Bah... asociale celebreties ook altijd... Reageren
Arjen Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 Whahaha. Dat krijg je met rappers he? :lol: Bij Hardstyle en Hardcore gaan de mensen lekker tekeer en gebeurt er meer niet. (behalve op een paar rellen na ) Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 wat is hij toch een ''gangsta'' <_< dus nu denkt 50 cent dat hij stoer is? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Volgens mij wilt ie gewoon neergeschoten worden, en afteraf weer zeggen, *YO YO ik heb het overleeft die motherfuckers kunnen schieten wat ze willen maar ik ga toch niet dood* dan hoop ik dit keer voor em dat ie het niet overleefd, ik was nooit een 50 cent fan, ik gun em ook de dood niet maar hij moet niet stoer gaan lopen doen van, ik heb 9 kogels overleefd. Na dit van zaterdag zal ie niet veel fans meer overhouden denk ik. Reageren
Trax Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 50 heeft al f*ckin lang ruzie met Ja en Kim <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 die 50 cent heeft 5 bodyguards om zich heen lopen, een gepanserde wagen en ook nog een kogelvrij vest en dan vind ie het ook nog eens stoer dat hij een paar kogels heeft overleeft Reageren
Arjen Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 die 50 cent heeft 5 bodyguards om zich heen lopen, een gepanserde wagen en ook nog een kogelvrij vest en dan vind ie het ook nog eens stoer dat hij een paar kogels heeft overleeft Het zijn alweer 8 bodyguards. Marja.... Hij is een gangster (geen grapje). Hij kan zo neergeschoten worden door maniacs of weet ik veel... Ik zou hem na doen als ik hem was. :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 zou 50 cent dan ooit iemand vermoord hebben anders is het ook geen echte gangster Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Misschien kunnen ze hem gebruiken als hoofdpersonage in de volgende GTA :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 maar even offtopic ik denk niet dat 50 cent ooit iemand vermoord heeft hij is een artiest geen gangster hoogstens een wannabe gangster!! Reageren
Le Freak Geplaatst: 20 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 zou 50 cent dan ooit iemand vermoord hebben anders is het ook geen echte gangster Je hoeft niet iemand vermoord te hebben om een gangster te zijn.. Je moet een vast lid zijn van een bende, en je aan de code van de straat houden (dit laatste lijkt hij in de clip te doen, maar dat is fake) 50 Cent heeft trouwens nooit iemand vermoord, daar is hij te mietig voor. Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Geplaatst: 21 juni 2004 (bewerkt) als hij te mietig is, is hij geen ganster hij wil graag gangster zijn maar dat is ie niet (als hij gangster is zou ik ook ganster zijn ) Bewerkt: 21 juni 2004 door tim13 Reageren
Melchior Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Wannabee gangsters zij er genoeg, dus spaar je de moeite ''vijftig cent''. Maak je daden waar en rot 25 jaar weg in de cell, of blijf een neppe wannabee! :angry: Zo...Dat is eruit. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Uhm... 50 Cent is echt geen Wannabe Gangster. Meer nieuws: 50 Cent raakt slaags Stoere rapper 50 Cent neemt zijn status serieus...dus waag het niet met water te gooien! 50 Cent zat er net lekker in afgelopen weekend tijdens een optreden in Springfield, toen iemand een fles water naar het podium smeet. En de stoere rapper kreeg de inhoud over zich heen! Cent bedacht zich geen seconde, overhandigde zijn veel te dure gouden ketting aan een roadie en dook het publiek in op zoek naar de boosdoener. En die werd gevonden, hoewel security en aanwezige agenten de hierop volgende duw- en trekpartij snel beëindigden en de rapper terug leidden naar het podium. Hierop rapte 50 Cent vrolijk zijn liedje af, waarna hij zich uit de voeten maakte. Maar dat kun je aan de rapper die alleen al in het jaar 2000 negen keer beschoten werd wel overlaten. Inmiddels zijn er twee bezoekers gearresteerd voor ordeverstoring en gaat 50 Cent waarschijnlijk vrijuit. Toch staat het incident niet op zichzelf, want de rapper blijft de problemen opzoeken. Zo eist een fotograaf 21 miljoen dollar na een afranselpartij door 50 Cent's homeys en loopt er een identieke zaak aangespannen door een limousinechauffeur. Wat je noemt 'Get Hit or Die Hitting' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.