Tim14 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ik vind alle rappers zo patserig.. zeker 50 cent...als ze nou gewoon zelf orgineel zijn is het goed en zijn ze mischien wel gangsters, maar bijna elke raper wil op de driftige stoere scarface lijken en dan ben je geen gangster. wie ik wel een echte gangster vind/ vond is tupac die was wel gewoon zichzelf en niet een nageaapt karakter maar goed waarom werd 50 cent eigelijk toen pas beschoten in 2000 was hij nog helemaal niet bekend? Reageren
djbob Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 (bewerkt) Misgien geloof je het niet, maar 50 cent heb minstens 3 mensen vermoord :o (hij heb ook een tijdje ingevangenis gezeten) Hij had ook een keer coke in een meisjes onderbroek verstopt (gedwongen) en verkocht aan een udnercover agent :lol: Bewerkt: 24 juni 2004 door djbob Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Misgien geloof je het niet,maar 50 cent heb minstens 3 mensen vermoord :o (hij heb ook een tijdje ingevangenis gezeten) Hij had ook een keer coke in een meisjes onderbroek verstopt (gedwongen) en verkocht aan een udnercover agent :lol: Dat maakt hem ook de perfecte CJ voor in GTA San Andreas. Alleen zijn naam al Curtis Jackson veraad al een boel. Want de main character uit GTA SA heet Carl Johnson. 50 Cent is dus de perfecte crimineel voor in SA. :lol: Check http://www.50cent.com voor coole beats. Kan je zelf overheen rappen! Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo mm dat in mijn rap <_< oke maare waarom laat de platenmaatschappij hem dan toe als hij een moordenaar is <_< Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Misschien kunnen ze hem gebruiken als hoofdpersonage in de volgende GTA :lol: ...en dan hem mogen neerschieten? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Reageren
Melchior Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Volkomen mee eens, met die schade-claim. Met die houding roept die ''vijftig cent'' dat over zich af... Reageren
Chi Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo yo mm dat in mijn rap <_< oke maare waarom laat de platenmaatschappij hem dan toe als hij een moordenaar is <_< Omdat dat mensen trekt genaamd wanna-be gangsters die wel een grote mond hebben maar de dingen zelf niet doen....en als een (in dit geval negeroïde) rapper zoals "50 Cent" dan het publiek induikt om de gozer een pak rammel te geven (overigens zag dit er erg komisch uit), dan vinden de wanna-be's dat leuk (de echte fans ook natuurlijk) omdat ze dat zelf nooit zouden durven en wel roepen dat ze het durven. En zo trek je fans naar je platenlabel. Reageren
Le Freak Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Jij weet hoe het werkt, Chironu Reageren
Kareem Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 50 heeft toch gelijk .g-unit is my crew!!! en hij is wel gangsta hij heeft vroeger drugs gedeald. en vergeet de ne naam kareem nooit meer uderstand bitches !!!! tegen 50 is tegen kareem!!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 oke ik hoef niet tegen jou te zijn onthoud dat maar wel tegen 50 cent Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 50 heeft toch gelijk .g-unit is my crew!!! en hij is wel gangsta hij heeft vroeger drugs gedeald. Je bent nog geen gangster als je drugs dealt. Ik heb zelf ook drugs gedealt vroeger, en ik ken er veel en veel meer. Gewoon hele aardige mensen die wat bij willen verdienen zonder er veel voor hoeven te doen. Drugs dealen kan betekenen dat je een echte handelaar bent of dat je wel eens drugs verkoopt. 50 Cent kennende zal wel het laatste hebben gedaan. Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 50 denkt ff dat ie beter is dan eminem Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 met zijn waardeloze liedjes :blink: Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Diaz...doe jij mee aan het wereldkampioenschap dubbelposten ofzo :blink: maar naar t schijnt is eminem tamelijk-tot ongeloofelijk- racistisch... whatever...haat hem zoiezo Reageren
gta-forever Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 met zijn waardeloze liedjes :blink: ik vind dat fifty het wel goed doet, hij breekt gelijk uit met zijn album: 'Get Rich Or Die Tryin' en hij heeft nu ook wel een chill album met g-unit gemaakt. dus ik heb respect voor 50 cent! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.