Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 in da club werd zeker een grote hit ja maar daarna werd hij een waardeloze artiest zoals vele anderen ik vind dat hij daarna nog aleen maar slechte liedjes heeft gemaakt Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 In da club is ckrs goed jongen.... maar ja na 1 liedje wist ie niks meer dus ging ie maar onzin uitkramen Reageren
Ken-D Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Whahaha. Dat krijg je met rappers he? :lol: Bij Hardstyle en Hardcore gaan de mensen lekker tekeer en gebeurt er meer niet. (behalve op een paar rellen na ) Cortez ik ben ook een soort van rapper. En ik ben helemaal niet zo. Ik voel me een beetje beledigd. Postaldude Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 ja sorry ik had het dus fout... 50 cent was wel een gangster.... ik heb de laste tijd veel over hem gezocht op internet ik heb al heel wat verhalen van hem gehoord dat in de bak heeft gezeten en dat hijn al op jonge leeftijd in de drugshandel kwam.. hij heeft ook al een paar vijanden vermoord...... nu is hij geen gangster meer maar gewoon een artiest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.