FGras Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Als je hierzo link op de 2 watertorens schiet of er op in vliegt met een helikopter vallen ze om, Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten maar dit moet wel door iedereen gezien worden, vooral lachen als er iemand anders boven op de toren staat! Bewerkt: 2 augustus 2009 door FGras Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Ik zal het eens proberen EDIT: Het komt misschien doordat je in de missie Trespass een helikopter neer moet halen en hij stort dan neer op dat gebouw[/font] Bewerkt: 2 augustus 2009 door Jarno91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Dit is dus niet de goede plek om te posten aangezien het geen e.e is. Maar daar ga ik niet over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Dit kan je in het 'Grappige Momenten' Topic posten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik zal het eens proberen EDIT: Het komt misschien doordat je in de missie Trespass een helikopter neer moet halen en hij stort dan neer op dat gebouw[/font] nee, die helikopter land in het sprunk gebouw, weet je nog? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik zal het eens proberen EDIT: Het komt misschien doordat je in de missie Trespass een helikopter neer moet halen en hij stort dan neer op dat gebouw[/font] nee, die helikopter land in het sprunk gebouw, weet je nog? Maar door die explosie kunnen die watertorens misschien wegvliegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan. kun jij me dan wat plaatsen aangeven van die torens? is echt dikke fun online! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan. kun jij me dan wat plaatsen aangeven van die torens? is echt dikke fun online! Als het kan zou het inderdaad wel lagge zijn maar of het kan online is nog maar de vraag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan. kun jij me dan wat plaatsen aangeven van die torens? is echt dikke fun online! Ja Bram, hier komt nog een lijstje , hoe zien deze watertorens eruit? Fotootje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik weet er in elk geval een te staan bij 'The Docks' in Alderney. Dicht bij die Stuntjump, vanaf de spoorlijn op een gewone straat. Maar ik zou niet zomaar kunnen zeggen waar hij presies staat. Misschien kom ik later nog met een snapmap, maar aangezien het in de zomer erg druk is op mijn werk*, kan ik niet beloven dat ik veel post op het forum. *Ik werk op een grote 4 sterren camping, je ziet dus wel dat dat in de zomer erg druk kan zijn. Zo druk dat ik van 8 s'morgens, tot 7 s'avonds werk, op sommige dagen. Even al mijn spullen bij elkaar rapen, naar huis fietsen: Half uur. Eten, op het gemakje douchen en omkleden: Uur. Dan is het dus al ongeveer half 9 op sommige dagen, dus je snapt dat ik niet veel gebruik kan maken van mijn PS3, aangezien ik ook weer vroeg in bed moet liggen, om om 8 uur s'morgens weer fit te zijn. Ik zal dus niet erg veel posten in het Myths topic, dat we net opgericht hebben, misschien eens een klein of snel reactietje als ik tijd heb. Groeten, Gta Bram. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Kunnen die torens ook op mensen vallen? Zo ja? Wat gebeurd er dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Volgens mij kan dat ja, en dan gebeurt er niet zo heel veel denk ik. Of je gaat dood, of je valt, en er gaat een beetje Health af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 off topic : ik sprong eens van de rotterdam toren en ik vloog juist voor ik viel op de zijkant van een muurtje en ik was niet dood niet echt realisctisch he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 off topic : ik sprong eens van de rotterdam toren en ik vloog juist voor ik viel op de zijkant van een muurtje en ik was niet dood niet echt realisctisch he Een kleine bug En als je weet dat je off topic gaat, waarom post je hier dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts