Jump to content

Watertorens

FGras

Recommended Posts

Als je hierzo link op de 2 watertorens schiet of er op in vliegt met een helikopter vallen ze om,

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten maar dit moet wel door iedereen gezien worden,

vooral lachen als er iemand anders boven op de toren staat! :D

Bewerkt: door FGras
Delen op andere websites

Ik zal het eens proberen :)

EDIT:

Het komt misschien doordat je in de missie Trespass een helikopter neer moet halen en hij stort dan neer op dat gebouw[/font]

Bewerkt: door Jarno91
Delen op andere websites

EDIT:

Het komt misschien doordat je in de missie Trespass een helikopter neer moet halen en hij stort dan neer op dat gebouw[/font]

nee, die helikopter land in het sprunk gebouw, weet je nog?

Delen op andere websites

EDIT:

nee, die helikopter land in het sprunk gebouw, weet je nog?

Maar door die explosie kunnen die watertorens misschien wegvliegen

Delen op andere websites

Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan.

Delen op andere websites

Dit is niet zo speciaal, op meerdere plaatsen heb je van die torens die je om kan schieten, of rijden. Inderdaad wel grappig als je die poten van die toren kapot rijdt met een auto, en je blijft onder die toren staan.

kun jij me dan wat plaatsen aangeven van die torens? :D is echt dikke fun online!

Delen op andere websites

kun jij me dan wat plaatsen aangeven van die torens? :D is echt dikke fun online!

Als het kan zou het inderdaad wel lagge zijn maar of het kan online is nog maar de vraag.

Delen op andere websites

Ja Bram, hier komt nog een lijstje :7 ,

hoe zien deze watertorens eruit? Fotootje?

Delen op andere websites

Ik weet er in elk geval een te staan bij 'The Docks' in Alderney. Dicht bij die Stuntjump, vanaf de spoorlijn op een gewone straat. Maar ik zou niet zomaar kunnen zeggen waar hij presies staat. Misschien kom ik later nog met een snapmap, maar aangezien het in de zomer erg druk is op mijn werk*, kan ik niet beloven dat ik veel post op het forum.

*Ik werk op een grote 4 sterren camping, je ziet dus wel dat dat in de zomer erg druk kan zijn. Zo druk dat ik van 8 s'morgens, tot 7 s'avonds werk, op sommige dagen. Even al mijn spullen bij elkaar rapen, naar huis fietsen: Half uur. Eten, op het gemakje douchen en omkleden: Uur. Dan is het dus al ongeveer half 9 op sommige dagen, dus je snapt dat ik niet veel gebruik kan maken van mijn PS3, aangezien ik ook weer vroeg in bed moet liggen, om om 8 uur s'morgens weer fit te zijn. Ik zal dus niet erg veel posten in het Myths topic, dat we net opgericht hebben, misschien eens een klein of snel reactietje als ik tijd heb.

Groeten,

Gta Bram.

Delen op andere websites

off topic : ik sprong eens van de rotterdam toren en ik vloog juist voor ik viel op de zijkant van een muurtje en ik was niet dood niet echt realisctisch he

Een kleine bug

En als je weet dat je off topic gaat, waarom post je hier dan? :7

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...