2fast{0} Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik dacht even nice and simple. Even een paar maanden rust gehad, dacht laat ik weer eens iets maken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Heel mooi, mooie effecten! Het zou niet beter gekunt hebben denk ik. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 En het is aardig gelukt Hoewel de kleur van de achtergrond heel anders is dan de render, heb je het in mijn ogen toch mooi tot een geheel weten te maken. Het is afwisselend door die 2 verschillende kleuren, maar toch sluit het aardig goed aan. Leuk dat het effect van de render naar de achtergrond loopt, zijn dat brushes? Het is wel een aparte stijl die je niet zoveel ziet en die ik jou vaker zie gebruiken. Ook de verschillende kleuren komen terug in de tekst, wat het tot een mooi eind resultaat maakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.