bartgielen Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Wat vinden jullie er nou van? Ik heb alle delen uit de III-era behalve GTA Advance en IV. Mijn mening is: GTA IV is een geweldig spel. Het realisme is opgeschroefd, wat een voordeel en een nadeel heeft. Het voordeel is natuurlijk dat de graphics erg mooi zijn. Het nadeel daarentegen is dat het onrealisme uit de III-era juist voor een leuk spelpunt zorgt. Gewoon, die hilarische, nutteloze en droge dingen, een aso rijdt een Ballas aan, vervolgens rent de aso weg en zie je de Ballas nog even achter ze aan racen, de aso wordt doodgeschoten en vervolgens komen ze weer achter jou aan. Peds die in de muur rennen, de asociale ambulance en brandweer... Dat geeft voor mij gewoon een grappig gevoel, die onvoorspelbare, rare, onrealistische situaties. Wat vinden jullie ervan? Verkiezen jullie de IV-era boven de III-era of is het toch maar de Classic-era? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb IV omdat: Hij ziet er beter uit, maar dit is een detail dat je er graag bijneemt. De 'Physics' van echt alles is beter, vb.: rij maar iemand overhoop, je zal het wel merken . De Gameplay voelt ook veel echter, ik vond de 3-era nogal houterige bewegingen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de 3-era slecht is, integendeel, het zijn stuk voor stuk topgames met een eigen spelgevoel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb gekozen voor GTA III era omdat alles daar nog niet zo realistisch was en dat als ik game wil ik geen spel dat bijna helemaal realistisch is. maar bij GTA IV zijn de grapichs weer wat beter dan in het GTA 3 era en er zijn meer verschillende dingen in de gameplay verwerkt zoals het bellen.maar in het GTA 3 era had je de kans om het zelf realistischer te laten lijken maar ook was er nog best veel te doen als je het gehele GTA 3 era bekijkt. maar het GTA IV era heeft bija even veel functies als het gehele GTA 3 era bij elkaar. maar ook de sfeer van het gehele GTA 3 era had veel te maken met gangs en drugs.maar bij het GTA IV era gebruiken ze verschillende elementen om het een goed te maken. Ik neem als voorbeeld de random characters, de diamantdeal,de keuzes om een persoon te laten leven. maar ik vind alle bijde era,s wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb gekozen voor de IV Ik hou wel van het realisme en de graphics! Natuurlijk zal ik nooit die grappige momenten beleven van in de III-era, maar daar ergerde ik me soms toch ook wel aan. Zoals wanneer een auto op de kop gaat en ontploft. Daarom heb ik dan toch nog voor de IV-gekozen, want deze kan later alleen nog maar beter worden met de volgende GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Gta IV natuurlijk Omdat het realistischer is en mooier. Ik vindt de schade van de auto's het mooist. Die schade van de auto's zijn net als in de echte wereld niet te voorspellen. Bij andere gta ziet de schade er altijd het zelfde uit maar in gta IV niet. Als jullie me niet snappen maakt mij niks uit GRAND THEFT AUTO IV IS GEWOON BETER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb gekozen voor de III-era. Vooral omdat realisme niet belangerijk was. De top-fun busjes was typisch GTA. Het rijden was makkelijker en de sfeer vond ik beter. Maar GTA IV is een goed spel maar San Andreas vond ik beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb gekozen voor Gta IV, omdat het gewoon veel realistischer is, qua graphics is het beter, gameplay is beter, en de missies vind ik ook een stuk beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pow Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 GTA want de grapics zijn mooi, stoere muziek, autos ontploffen niet wanneer ze op hun kop liggen, mensen aanrijden is leuker dan andere gta's En de map is vele malen groter dan III dat is cool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XTR17 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb gekozen voor GTAIV. Gewoonweg omdat het meer realistischer en uitgebreider is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb gekozen voor GTA IV, Leuker dan SA is het niet, maar het gaat me meer over de graphics, DIE ZIJN DE BESTE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik vind GTA IV het beste. In San Andreas was er inderdaad meer te doen, maar dat is omdat de graphics toen niet echt mee waren met de tijd, maar de gameplay kon het wel compenseren De map is enorm groot maar niet gedetailleerd en heel slecht afgewerkt , zo veel glitches en bugs zaten er nog nooit in een GTA spel . BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CasJ Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb IV omdat:Hij ziet er beter uit, maar dit is een detail dat je er graag bijneemt. De 'Physics' van echt alles is beter, vb.: rij maar iemand overhoop, je zal het wel merken . De Gameplay voelt ook veel echter, ik vond de 3-era nogal houterige bewegingen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de 3-era slecht is, integendeel, het zijn stuk voor stuk topgames met een eigen spelgevoel . HeLeMaal mee eens. Gta 3 had opzich wel humor, maar het is toch leuker om gta iv te spelen. Gewoon omdat het zo echt is, en natuurlijk is er nog steeds humor in gebakken. Kijk maar als iemand in jou auto wilt, blijft hij aan je portier hangen, grappige personages en waar het natuurlijk allemaal om draait bij Rockstar is toch de goede gameplay, en niet de humor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Gta IV natuurlijk Omdat het realistischer is en mooier. Ik vindt de schade van de auto's het mooist. Die schade van de auto's zijn net als in de echte wereld niet te voorspellen. Bij andere gta ziet de schade er altijd het zelfde uit maar in gta IV niet. Als jullie me niet snappen maakt mij niks uitGRAND THEFT AUTO IV IS GEWOON BETER dat valt nog met grote zeer te betwisten: GTA CLASSICS: + Goeie storyline - Slechte graphics + veel te doen na de storyline GTA III: ? GTA IV: +- Regelmatige storyline + goeie graphics* - niets te doen na storyline. Bewerkt: 5 augustus 2009 door Stopbord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 GTA IV, omdat het toch de beste graphics heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Gta III. Gta IV heeft dan wel de beste graphics, maar ik vind gta III gewoon veel beter spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.