Ironfist Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Tombot XP home Dit is een heel erg leuke msn bot, niet bedoeld om tegen te chatten maar voor andere functies zoals spelletjes en chatrooms in msn! voeg icarus@tombotxp.net toe want dat is de beste bot om te gebruiken als je !chat typt kom je in een chatroom terecht die vaak leeg is, maar als nu een hoop mensen van hier daarnaartoe komen moet je lekaar niet altijd toevoegen maar kan je ook gewoon daar komen chatten uiteraard kan je ook zoveel mogelijk punten proberen te scoren bij spelletjes en dergelijke al wie hem straks nog toevoegd moet na !menu getypt te hebben ook !chat typen daar ben ik momenteel en met een beetje geluk een hoop andere mensen van dit forum (schreeuwden er niet een paar mensen om een gtagames.nl chatbox, dit is het alternatief) Alice heeft afgedaan! Bewerkt: 2 juni 2005 door Ironf1st Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Lol, heb ik even toegevoegd en bij de commands gekeken. Daar stond ook 'typ !crashtest'... Toen li.. ** .. *Snurk*.. Gnroooo!.. Reageren
Kraay Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 ech wel stoer B) mar ik snap er nog geen ene hol van Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Het is hartstikke gezellig op de chatbox. B) Komop mensen! Voeg deze bot toe... Hij is echt cool ! B) Reageren
Synchro Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Vet botje! Kunt met iedereen spreken mooi ... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 4 gebruikers? das gezellig :unsure: heb hem net toegevoed op msn maar ik zie nog niemand? dat komt wel zeker? Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Vind het een heel erg leuke bot. Er zijn wel erg leuke commands. Zoals !crashtest,hoe komen ze erop. :rolleyes: Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 4 gebruikers? das gezellig :unsure: heb hem net toegevoed op msn maar ik zie nog niemand? dat komt wel zeker? Haha, ik weet al wat je bedoeld. Je hebt over het hoofd gezien dat er 4 jarig zijn. :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 je moet !chat typen om in de chat te komen Reageren
andyman Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Mwwu hier zijn alle bots( en er staat op de site dat op dit moment de beste bot is:olympus@tombotxp.net ') Alle bots: olympus@tombotxp.net icarus@tombotxp.net artemis@tombotxp.net athena@tombotxp.net heracles@tombotxp.net Ik heb die icarus toegevoegd en heb alice ook :) Reageren
Timovich Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Leuk Weer iets anders dan Alice. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Hij kan wel heel veel functies alleen vind ik Alice leuker zij praat tenminste nog. De tv kanalen kan Tombot wel maar niet veronica bijvoorbeeld, en nog veel meer. Dat je met zijn allen in een chat kan vind ik wel heel leuk gedaan. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Deze bot is gezelliger dan Alice.. Reageren
Froop Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 MOet je vanavond allemaal bijv. om 7 uur in die chat zitten. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 MOet je vanavond allemaal bijv. om 7 uur in die chat zitten. <_< moeten is een wel heel erg groot word, Eerst kon ik de chatroom niet in, Slimm heeft me verteld hope het wel moet dus ik ben in de chatroom, wat een omweg ook allemaal. Mclaw: Ja sorry ik moest eerst op !chat drukken ik zag alleen maar vejaardagen staan :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.