andyman Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 MOet je vanavond allemaal bijv. om 7 uur in die chat zitten. Mwwu weet je wat voor een chaos dat wordt met 5 man is het al gekkenhuis, en idd MOETEN, MOGEN bedoel je... :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik zat zo straks met de Admin te praten van TomBot. Chat onderwerp is: Bezoek ook eens gtaforum.nl. En ik had gevraagd of hij lid wou worden, maar hij wou dat niet. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) wa yo ik heb em ook als er iemand is is het wel gezellig in die chatbox! Ik zat zo straks met de Admin te praten van TomBot.Chat onderwerp is: Bezoek ook eens gtaforum.nl. En ik had gevraagd of hij lid wou worden, maar hij wou dat niet. nouw da's ook lekker dom Bewerkt: 3 juni 2005 door T@rget Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik zat zo straks met de Admin te praten van TomBot.Chat onderwerp is: Bezoek ook eens gtaforum.nl. En ik had gevraagd of hij lid wou worden, maar hij wou dat niet. nouw da's ook lekker dom Ja ik zei, dat het heel leuk forum is. En hij vroeg hoe vaak het bezocht werd. 300 á 400 keer per dag! Zo veel zegt ie. Ik zeg: je moet lid worden. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 whaha lekker slimme kerel vandaar dat die bot zo stilletjes is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.