BV_1993 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb ViGlance geïnstalleerd, maar ik ben het beu. Ik heb het al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik blijf enkel iconen zien in de taakbalk Heeft iemand hier ervaring mee Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 !BUMP! Dit is dan het tweede probleem zonder antwoorden Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik weet niet of ik je probleem helemaal begrepen heb, maar als dat wel zo is zou dit de oplossing kunnen zijn. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik weet niet of ik je probleem helemaal begrepen heb, maar als dat wel zo is zou dit de oplossing kunnen zijn. Bedankt, nu heb ik eindelijk niet enkel iconen meer in de Taakbalk BV_1993 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.