AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 hhoi, ik heb een timer in mijn script zodat alle spelers om de 30 min full armour krijgen maar nu wil ik een command zo ze met /armourtime kunnen zien hoelang het nog duurt voordat ze full armor krijg , thanks Reageren
mosweg Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Je hebt nu al 5 topics op een rij geplaats, Is dat niet een beetje veel, je kunt beter tutorials bekijken andere filterscript bekijken en als je echt een probleem het dan post het hier maar niet de hele tijd achter elkaar Reageren
AddySnow Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Je hebt nu al 5 topics op een rij geplaats, Is dat niet een beetje veel, je kunt beter tutorials bekijken andere filterscript bekijken en als je echt een probleem het dan post het hier maar niet de hele tijd achter elkaar jah mischien wel xD Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Niet mogelijk, zover ik weet. Of je moet de timer maar 1 seconde maken, en dan elke seconde met een variabele optellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.