Jump to content

Nieuwe pc: Remcconen


Remcconen

Recommended Posts

Jep, het is goed. Niet geweldig, maar wel gewoon goed.

Mis ik iets? Het is de beste AMD processor (TOCH?) en de beste ATI kaart. Het is een top systeem.

Maar idd niet het beste, maar voor games is dit toch echt super goed... Misschien bedoel je dat er betere dingen zijn ofzo? Zoals een i7, maar die heb je niet nodig om te gamen...

En met beste bedoel ik een i7 en gtx295, maar dat is heel niet nodig...

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik voor een iet wat stillere voeding gaan en een wat duurder moederbord die nog wat stabieler is. De kast is vrij stevig maar de lak krast snel.. daarnaast zit er van voren een fan die best veel lawaai maakt, als je wat stiller wilt zou een fan ter vervanging best nuttig kunnen zijn. Ook lees ik op diverse websites dat er vrij weinig airflow is en tot kabels wegwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik voor een iet wat stillere voeding gaan en een wat duurder moederbord die nog wat stabieler is. De kast is vrij stevig maar de lak krast snel.. daarnaast zit er van voren een fan die best veel lawaai maakt, als je wat stiller wilt zou een fan ter vervanging best nuttig kunnen zijn. Ook lees ik op diverse websites dat er vrij weinig airflow is en tot kabels wegwerken.

Ik kan bevestigen dat de kast niet echt super is qua ruimte (ik heb een kast uit de Centurion 5 serie van Coolermaster en die zijn in de basis allemaal hetzelfde), je komt gauw in de knoop met het wegwerken van de kabels waardoor je airflow naar de kloten gaat. Misschien is de CM690 van Coolermaster iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...