Remcconen Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb zelf een systeem samengesteld met de informatie die ik hier kon vinden. Het is om te gamen. Ik wil toch wel de nieuwste spellen op high kunnen spelen. Mijn systeem Dit is ongeveer mijn budget. Bewerkt: 3 augustus 2009 door Remcconen Reageren
ikt Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Jep, het is goed. Niet geweldig, maar wel gewoon goed. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Jep, het is goed. Niet geweldig, maar wel gewoon goed. Mis ik iets? Het is de beste AMD processor (TOCH?) en de beste ATI kaart. Het is een top systeem. Maar idd niet het beste, maar voor games is dit toch echt super goed... Misschien bedoel je dat er betere dingen zijn ofzo? Zoals een i7, maar die heb je niet nodig om te gamen... En met beste bedoel ik een i7 en gtx295, maar dat is heel niet nodig... Bewerkt: 3 augustus 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Als ik jou was zou ik voor een iet wat stillere voeding gaan en een wat duurder moederbord die nog wat stabieler is. De kast is vrij stevig maar de lak krast snel.. daarnaast zit er van voren een fan die best veel lawaai maakt, als je wat stiller wilt zou een fan ter vervanging best nuttig kunnen zijn. Ook lees ik op diverse websites dat er vrij weinig airflow is en tot kabels wegwerken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Als ik jou was zou ik voor een iet wat stillere voeding gaan en een wat duurder moederbord die nog wat stabieler is. De kast is vrij stevig maar de lak krast snel.. daarnaast zit er van voren een fan die best veel lawaai maakt, als je wat stiller wilt zou een fan ter vervanging best nuttig kunnen zijn. Ook lees ik op diverse websites dat er vrij weinig airflow is en tot kabels wegwerken. Ik kan bevestigen dat de kast niet echt super is qua ruimte (ik heb een kast uit de Centurion 5 serie van Coolermaster en die zijn in de basis allemaal hetzelfde), je komt gauw in de knoop met het wegwerken van de kabels waardoor je airflow naar de kloten gaat. Misschien is de CM690 van Coolermaster iets? Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Kleine update: >>Klik<<. Iemand nog tips voor mijn systeem? Bewerkt: 6 augustus 2009 door Remcconen Reageren
.Senne Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 >klik< 800,02 euro, gewoon een iets goedkopere voeding (antec earthwatts 650 watt: A merk en erg stil, heb 'm zelf ook). En weer 11 euro uitgespaard. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 mijn voor keur is toch kingstone geheugen... daar heb ik bijna nooit problemen mee Reageren
Fedmas Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Geen Tips meer. Mooie set. Zodra je het geld hebt, of als je het al hebt, kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.