Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Ik weet niet of het een goed idee is, zoniet sluit hem maar. Maar omdat veel mensen haast niet kunnen wachten, en daar ben ik er één van, kunnen we hier als dat van de moderators mag aftellen!! B) Nog 191,5 uur !! Dus nog 8 dagen !! (alleen dagen mag natuurlijk ook ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 afteltopic... er is niet voor niets een countdown op gtagames.nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Lijkt me geen goed idee. Dan moet je de hele tijd de uren veranderen en de dagen staan al op www.gtagames.nl. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Ja dat is waar :unsure: ... Sorry :unsure: B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 waarom ook niet lijkt wel leuk voor de spanning :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 waarom ook niet lijkt wel leukvoor de spanning :o Er staat toch al een countdown op de frontpage? waarom dan ook nog eens eentje in het forum, zo is het goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WvanWAAS Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 ik vind t eigenlijk wel een goed id en dan meteen een vraagje morgen is het nog maar 1 week en ik heb nog steeds niet meer als de 10 seconden beeld gezien die Se7en had getipt Komt er nog wat want Dit maakt het wachten wel zwaar en horen jullie hier alle info al voor dat het op de website geplaatst wordt van filmpjes enzo of er na als je t zelf ziet (dit vraag ik dan vooral aan broken table) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Er is ook een PC filmpje van 3 minuten hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Er is ook een PC filmpje van 3 minuten hoor Waar? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Hier: KLIK HIER. Let op: De ene keer werkt het filmpje wel, de andere keer niet... Over 1 uur nog maar 7 dagen B) Bewerkt: 2 juni 2005 door Simsfan88 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Hier: KLIK HIER.Let op: De ene keer werkt het filmpje wel, de andere keer niet... Over 1 uur nog maar 7 dagen B) Dat is van de PS2. Niet van de PC. Maar back on topic; gaan we nu elke dag zeggen nog 6, 5, 4, 3.. Lol. Er staat al een countdown in mn MSN en op GTAgames.nl ook al. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Hier: KLIK HIER.Let op: De ene keer werkt het filmpje wel, de andere keer niet... Over 1 uur nog maar 7 dagen B) Dat is van de PS2. Niet van de PC. Hoezo niet? Het staat zelf aangegeven dat hij van de PC versie is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WvanWAAS Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 idd het is ook pc ze praten ook al is het duits over die Computer en over de pc dus dat zit wel goed en als het PS2 zou zijn Waar is die Auto aim? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Ik snap eigenlijk niet waarvoor dit topic geopend is maar goed dat zijn mijn zaken niet. Sommigen zeggen dat San Andreas overmorgen al te krijgen is in sommige winkels. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Geloof ik niet, ze zullen wel een week te vroeg zijn . Nog maar 1 week :blink: :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts