Jump to content

Schaduwen zijn lelijk


JeGe

Recommended Posts

In combinatie met de triple core processor die je nu hebt, zou dat prima moeten werken. De processor is in ieder geval krachtig genoeg om de videokaart bij te kunnen benen dus een bottleneck zou in principe niet of nauwelijks aanwezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je toch beter aan Quad Core aan kan schaffen. En als je dat geldverspilling vind kun je de Shadow ook gewoon uitzetten, want dat is niet echt belangrijk in het spekl toch?

Hij niet zo heel lang geleden een triple core van AMD (een 720 BE als ik me niet vergis) gekocht en daarmee kan je prima GTA IV spelen. Zijn videokaart komt in dit geval gewoon tekort. Met dit soort advies zal de topicstarter waarschijnlijk dus niet zoveel doen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je niet veel verschil (bij gta4) zult merken tussen een 4890 en een 4850.

ik heb dus alles op hoogst, behalve texture, omdat ik maar 1gb heb. ik haal de hele tijd makkelijk 35-40fps.

dus, als je betere graphics wilt, kun je beter een 4850 2gb (alsie bestaat) nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je toch beter aan Quad Core aan kan schaffen. En als je dat geldverspilling vind kun je de Shadow ook gewoon uitzetten, want dat is niet echt belangrijk in het spekl toch?

Lol.

Ik heb sinds zaterdag deze processor, en die komt boven de aanbevolen eisen van GTA IV uit.

Het enige probleem is mijn videokaart :')

Anyway, ff wachten op m'n salaris en dan videokaart bestellen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die 720BE is goed genoeg voor GTA IV op high hoor. ^_^ Geen zorgen en wees niet boos op me dat ik hem aangeraden heb.

Welke kaart gaat het nou uiteindelijk worden?

De 4890, als hij niet van gedachten verandert is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...