bramboy Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 wanneer ik vc opstart als normaal, muis doet het gewoon in menu maar zodra ik ingame ga stopt me muis er weer mee ? :S Als ik dan weer in het me ga met Esc doet hij het weer of loopt vc vast :S iemand een oplossing , ik heb een usb muis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 dat is een bug in VC je kan um niet oplossen, je kan ut allen fixen door op Esc te drukken waardoor het menu komt en dan weer terug in de game. allen crash de game dan soms ='[ maar crasht hij bij jou altijd als je naar menu gaat? want dan is er miss iets anders aan de hand. dan kan je proberen je frame limiter uit / aan te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) ik zal proberen Edit: Loopt alleen nog maar meer vast nu Bewerkt: 3 augustus 2009 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb dit probleem ook. Ik heb uren lopen te zoeken voor een oplossing. En NEE er is geen oplossing hiervoor. Dit probleem heb ik ook bij GTA: SA. En ik leg me hier gewoon bij neer. Tip: Sla gewoon wat vaker op. Dan ben je tenminste je voortgang niet kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb dit probleem ook. Ik heb uren lopen te zoeken voor een oplossing. En NEE er is geen oplossing hiervoor. Dit probleem heb ik ook bij GTA: SA. En ik leg me hier gewoon bij neer.Tip: Sla gewoon wat vaker op. Dan ben je tenminste je voortgang niet kwijt. Neem een muis met een snoer, Want met USB muizen kan je nog wel eens rare problemen krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djcas Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 ik heb dat bij gta:sa als ik soms uit het pauze menu kom of een savegame geladen heb, maar dan doe ik niet direct esc maar loop ik even rond en raak de muis niet aan en dan loopt hij niet vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb dit probleem ook. Ik heb uren lopen te zoeken voor een oplossing. En NEE er is geen oplossing hiervoor. Dit probleem heb ik ook bij GTA: SA. En ik leg me hier gewoon bij neer.Tip: Sla gewoon wat vaker op. Dan ben je tenminste je voortgang niet kwijt. Ik heb in VC ook al gehad dat het scherm zwart blijft als ik in een diskette loop (om op te slaan). Dus eigenlijk is het gewoon geluk of geen geluk hebben. Het ligt trouwens niet aan een USB muis want ik heb hetzelfde probleem en heb geen USB muis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.