peppie132 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) halle allemaal, ik ben sinds kort begonnen met google sketchup en heb deze mooie villa gemaakt. ik heb deze villa voor de GTA Amsterdam mod gemaakt van crispdealer en mij gemaakt. als jullie nog opmerkingen hebben over wat beter kan meld het hier. brend ik heb er nu ook een raam in geplaatst en nog 2 ramen erin (wat een (...) werk zeg ) en we hebben een bank en we hebben nu ook een bed en tadaa een mooi behangetje Bewerkt: 3 augustus 2009 door peppie132 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ziet er leuk uit . Vervangt het ook een savehouse ofzo, of wordt het gewoon een random villa ergens? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Misschien nog een deur? Reageren
peppie132 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ziet er leuk uit . Vervangt het ook een savehouse ofzo, of wordt het gewoon een random villa ergens? ik denk een safe house want ik vind het zonde om het zomaar ergens neer te zetten. Misschien nog een deur? ik ben druk bezig en er komt zkkr nog een deur bij. maar hoe kan ik een deur maken die opengaat als je er tegenaan loopt?? Reageren
peppie132 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 2 update zijn er we hebben er een bank bij en een bed Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Een paar ideetjes om er bij te doen: Voor een Randomhuisje: - Een schoorsteen - Bloemen/planten/bomem - Tv/pc/PS - Een auto die voor het huis spawnt - Een decoratief tuinhekje Voor een Gangsterhuisje: - Een pistool op de tafel - Lege bierflesjes op tafel - Een kapot tuinhek - Een kapotte ruit - Een openstaande kledingkast met wat 'gangsterkleding' erin. Zomaar wat ideetjes, in elk geval: KUTGW Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Het is inderdaad mooi gemaakt. Maar het is geen villa. Want ik mis dan een zwembad etc. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Het is inderdaad mooi gemaakt. Maar het is geen villa. Want ik mis dan een zwembad etc. Ah, ik vind het wel een aardige villa, maar meer decoratie(misschien een CJD-500 neerpoten) hij moet niet werken maar voor de sier , bij een Flatscreen . Reageren
peppie132 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 ik zit nu ff op me psp maar ik ben gister ff bezig geweest en ik heb een jacuzi gemaakt en 2 bomen en tulpen in een plantenbak toegevoegt. de screen komen morgen. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Heel mooi, mss langs de kant van het zwembad ook nog een raam plaatsen ofzo? Omheining zou er ook nog bij moeten. En als je niet weet hoe je een deur moet opendoen, dan kan je die deur mss automatisch al laten openstaan of je plaatst gewoon de omkadering van de deur maar niet de deur zelf. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Puur hollands. Mooi gemaakt! Bewerkt: 9 augustus 2009 door Ottoman 47 Reageren
Timske Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Zo te ziens is het interieur van The Google Sketchup Warehouse, maakt niets uit hoor, want je huis is er toch niets bij. Voeg meer detail toe en gebruik mooiere texutres. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.