Silver-Blade Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Zo, tis weer tijd voor een Photoshop Tune Veranderingen: - Donkere ruiten - Dak wit gemaakt - Motorkap door laten lopen over de lichten (hij lijkt zo meer op een 3-serie sedan) - Naad van de motorkap rechtgetrokken boven de grille - Grille platter gemaakt - Andere luchtinlaten (zijkanten voorbumper) - Spoiler toegevoegd - Andere velgen - Naden van zijpanelen weggewerkt - Nummerbord verwijderd Ik heb ook nog een soort 'extreme' versie gemaakt: http://bigimagehost.com/image-BCF0_4A76D36B.jpg Deze vind ik wat minder, maargoed. Ik had niks te doen Bewerkt: 3 augustus 2009 door Bellic Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Weer eens een mooi werkje! Mij lukt dat niet, ik ken alleen de photoshop basics . Heb je ook een tut hiervan? 10/10 Groetjes GTA Master 1 (Jarn0, van gaming forum), Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Weer eens een mooi werkje! Mij lukt dat niet, ik ken alleen de photoshop basics . Heb je ook een tut hiervan?10/10 Groetjes GTA Master 1 (Jarn0, van gaming forum), Ik ken je nog Ik zal hier binnenkort eens een tut van maken Reageren
theCreditcard Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik vind hem erg goed gelukt, ziet goed uit, realistisch ook De extreme is zoals je zelf zei, wat minder, daarvan zie je duidelijk dat het gephotoshopped is. Maar dat zei je zelf ook al Al met al een 9.9/10. Meesterlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.