Jump to content

geluid (hoorn) opzetten van politie

Recommended Posts

Geplaatst:

Met welke toets op het toetsenbord kan ik een gestolen politiewagen de sirene opzetten?

Ik heb er ene gecarjacked, en ik zit in de politiewagen, en wens ermee te rijden. Dat lukt. Maar ik zou graag de sirene ophebben. Welke toets of instelling is dat? Of waar instellen? In de settings vind ik er niks van terug of is het niet mogelijk?

Geplaatst:

Als het goed is staat dat tussen je instellingen, dat kun je zelf volgens mij ook wel veranderen. Bij de PS3 is het in elk geval R3.

Geplaatst:
Als het goed is staat dat tussen je instellingen, dat kun je zelf volgens mij ook wel veranderen. Bij de PS3 is het in elk geval R3.

Hoe kom ik in de instellingen?

Als ik esc druk tijdens het spel, krijg ik : map, brief, stats, controls, audio, display, graphics, game

en als ik bij controls kijk dan krijg ik : invert mouse, .....,configuration, control navigation

Klik op control navigation dan krijg ik een joystick afbeelding.

Maar waar staat dan de instelling om sirene op te zetten van politiewagen?

Geplaatst:

Hoe kom ik in de instellingen?

Als ik esc druk tijdens het spel, krijg ik : map, brief, stats, controls, audio, display, graphics, game

en als ik bij controls kijk dan krijg ik : invert mouse, .....,configuration, control navigation

Klik op control navigation dan krijg ik een joystick afbeelding.

Maar waar staat dan de instelling om sirene op te zetten van politiewagen?

Oei, ik kan je verder ook niet helpen. Maar gelukkig zijn er op dit forum nog wel leden die veel meer over de instelingen van de PC weten dan mij, misschien dat iemand anders je wel kan helpen.

Geplaatst:

Je hebt een boekje gekregen bij het spel toen je het spel kocht, daar staan de controls in.

En in het menu ga je naar Controls - custom mapping. ^_^

Geplaatst:
Volgens mij is het G of H.

Het is G, kort G indrukken

Dit bevestig ik, bij mij is het ook G.

Als je kort G indrukt dan heb je de sirene voor aan/uit te doen.

Druk je lang op de G toets den heb je als de sirene niet aanstaat de hoorn, en als de sirene wel aanstaat dan heb je een soort van 2e sirene, voor afwisseling dus.

Geplaatst:

Druk je lang op de G toets den heb je als de sirene niet aanstaat de hoorn, en als de sirene wel aanstaat dan heb je een soort van 2e sirene, voor afwisseling dus.

Inderdaad het is de G

Bedankt boys

nog een vraagje: als je uit je gestolen politiewagen stapt, is er dan een mogelijkheid om te sirenes te blijven loeien? Met de G maar dat lukt dan niet meer ... :)

Geplaatst:

Inderdaad het is de G

Bedankt boys

nog een vraagje: als je uit je gestolen politiewagen stapt, is er dan een mogelijkheid om te sirenes te blijven loeien? Met de G maar dat lukt dan niet meer ... :)

Bij mijn weten kan dat niet ;)

Geplaatst:

Inderdaad het is de G

Bedankt boys

Bij mijn weten kan dat niet ;)

Idd, ik heb dat ook al eens geprobeerd, en zoals in de vorige gta's lukt dat dus niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...