kwouters Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Bestaat er een 100% savegame voor GTA IV? Waar je gewoon een level kunt kiezen uit de loading menu? Gewoon om GTA IV eens te testen, ik zal later wel de levels zelf uitspelen Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 100% Savegames voor Gta IV bestaan wel. Maar je kunt dan volgens mij niet uit verschillende missies kiezen. Er bestaat een speciaal 'savegame aanvraag' topic voor, volgens mij kun je dat vinden bij 'Gta IV Missiehulp'. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Bestaat er een 100% savegame voor GTA IV? Waar je gewoon een level kunt kiezen uit de loading menu? Gewoon om GTA IV eens te testen, ik zal later wel de levels zelf uitspelen Weet wel dat als je een gedownloade savegame hebt, dat je bij deze dan niet online kunt gaan. Je kunt je namelijk niet met je huidige gfwl acc aanmelden dacht ik. Reageren
-Stan- Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Het is wel een idee voor de volgende GTA. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Het is wel een idee voor de volgende GTA. hoe bedoel je? Reageren
CasJ Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Het is wel een idee voor de volgende GTA. hoe bedoel je? Dat missies uitkiezen Ik vind het maar een bagger idee, gta wil real-life zijn... In het echte leven ga je toch ook niet terugspoelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.