d_bosch Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Op de kaart staat dat er nog een safehouse is in Star Junction. Ik kan deze echter niet vinden. Moet ik nog een missie daar voor spelen? Reageren
bramboy Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Ten eerste Welkom op het forum ik weet niet zeker maar je moet - mensjes langs weg vervoeren - kraskaart huisje winnen een van die 2 d8 ik Bewerkt: 4 augustus 2009 door bramboy Reageren
d_bosch Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ten eerste Welkom op het forum ik weet niet zeker maar je moet - mensjes langs weg vervoeren - kraskaart huisje winnen een van die 2 d8 ik Thanx Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Het huis in Star Junction kan je alleen met krasloten krijgen, het kost wat loten, maar komen doet ie zeker. Reageren
water Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Je kunt ook nog een savehouse krijgen met de derde ontmoeting van de random character Wilhelm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.